0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
برای یادگیری زبان انگلیسی در حد خواندن متون اکادمیک و دیدن فیلم های انگلیسی (آموزشی) چه روش و منابعی پیشنهاد میکنید؟

9 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (45 امتیاز)

با توجه به تاثیر لیسنینگ در تقویت زبان انگلیسی، مشاهده فیلم‎ها و ویدیوهای انگلیسی توصیه میشه که برای مثال وبسایت آموزش زبان ریمرسی با صدها ویدیو و پادکست آموزشی می‌تونه کمک کننده باشه.

0 امتیاز
قبل توسط (801 امتیاز)

ابتدا لغات تخصصی آن حوزه ی آکادمیک که می خواهید در آن زمینه مطالعه بفرمایید را بخوانید. که معمولا دایره لغات حوزه های تخصصی خیلی کمتر از لغات انگلیسی عمومی است و در تمام متون آن حوزه بیشتر تکرار می شود. برای دیدن فیلم ها سعی کنید فیلم های با زیر نویس انگلیسی دانلود کنید. چون پیدا کردن آن کلمه یا اصطلاح برایتان سریع تر و راحتتر خواهد بود.

در مورد منبع هم حوزه ی مورد نظرتان تعیین کنندست. زبان تخصصی تمام شاخه ها وجود دارد و با یک جستجو با ذکر شاخه ی مورد نظر می توانید به آنها دست پیدا کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

ببینید توی این لینک میتونید هر اطلاعاتی رو که لازم دارید پیدا کنید. خیلی توصیه میکنم. 

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

قطعا بهترین روش یادگیری زبان، تماشای فیلم و سریاله

اما اگر از روش صحیح برای اینکار استفاده نکنید اون تاثیری که باید رو نداره براتون

یک سری نکات هست که باید رعایت کنید.

توی این سایت همه چیز درباره آموزش زبان با فیلم و سریال رو میتونید یاد بگیرید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

به نظر من همه چیزی که برا یادگیری لازم داری داخل سریال فرندز هست بشین ببینش 

https://filmin.info/friends/

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام حتما مقاله آموزش زبان انگلیسی با فیلم رو بخونید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی می تواند به عنوان یکی از مهمترین مهارت های فردی در دنیای امروزی تلقی شود. برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. در ادامه به برخی از این روش ها اشاره می کنیم:
۱. دوره های آنلاین: در دوره های آنلاین می توانید با استفاده از ویدئو ها، متن ها، تمرین ها و آزمون ها، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. این دوره ها برای افرادی که ترجیح می دهند به صورت خودآموز زبان را یاد بگیرند، مناسب هستند.
۲. کلاس های حضوری: با مراجعه به یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر و ثبت نام در کلاس های حضوری، شما با معلم زبان انگلیسی و دیگر دانش آموزان خود در ارتباط هستید. این روش به شما اجازه می دهد تا با دیگران در یادگیری زبان همکاری کنید و به سوالات خود پاسخ بگیرید.
۳. مشاهده فیلم و تلویزیون: مشاهده فیلم و تلویزیون به شما کمک می کند تا با تلفظ صحیح کلمات آشنا شوید. در این روش، شما می توانید با شنیدن بیشتر کلمات، افزایش دایره لغات خود را تسریع کنید.
۴. گوش دادن به پادکست ها: گوش دادن به پادکست ها به شما کمک می کند تا با گفتار مردم انگلیسی زبان آشنا شوید. در این روش، شما می توانید از افرادی که انگلیسی زبان هستند یاد بگیرید و به توانایی شنیداری خود بیافزایید.
۵. خواندن کتاب و مقالات: خواندن تاب و مقالات به شما کمک می کند تا با گرامر و واژگان زبان اشنا شوبد و مهارت خواندن در شما تقویت شود.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

بهترین روش دیدن فیلم و سریال های مورد علاقه است درباره تقویت مهارت خواندن هم پیشنهاد می کنم رمان و داستان های مورد علاقه تو بخون

آموزش زبان انگلیسی سخت نیست. فقط باید اصولش رو رعایت کنی

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام برای اینکه بتوانید متون آکادمیک بخوانید و یا فیلم های انگلیسی را متوجه شود من موسسه آموزشی زبان شیرین را به شما معرفی میکنم پاسخ خیلی از سوالات شما آنجا می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 294 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 359 بازدید
...