0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

با سلام
شماره سفارش مشتري به فرمت ORD-999999 ميباشد . هنگام جستجو در كمبوهاي مربوطه با وجوديكه اديتور مربوطه را SUGGEST انتخاب كردم ؛ هنگام تايپ مي بايست از سمت راستترين عدد تايپ كنم تا موارد را بياود . مثلاً براي ORD-056789 بايد 9 را تايپ كنم تا مورد مذكور را پيشنهاد دهد. چگونه مي توان جستجو را از چپ به راست انجام داد بجاي راست به چپ ؟  جستجوي راست به چپ فقط براي متون فارسي كاربري است .
با سپاس
 

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.2هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

مساله به چپ و راست ارتباطی ندارد. بهتر است بحث را سیاسی نکنیمlaugh

موقع پیشنهاد دادن به طور پیش فرض به این صورت عمل می شود که در رشته ای که کاربر وارد کرده به جای جاهای خالی علامت % قرار می گیرد و به ابتدا و انتهای آن رشته نیز علامت % اضافه می شود. نهایتاً بر اساس این رشته جدید جستجوی مبتنی بر like می زنیم. مثالهای زیر نشان می دهد به ازای عبارتی که کاربر وارد می کند چه sql در where cluase قرار می گیرد. 

'9':  customerNumber like '%9%'

'ORD': customerNumber like '%ORD%'

'ORD 99': customerNumber like '%ORD%99%';

اگر مایل باشید می توانید خودتان به شکل دیگری این رفتار را سفارشی کنید. لکن با توضیحات فوق باید عبارتی که شما می دهید از چپ یا راست کار کند. مشابه شرایطی که شما فرمودید را روی نسخه 8.7 تست کردیم و مشکلی نبود. مگر آنکه به جای like از اپراتورهای دیگری مثلاً endsWith استفاده کرده باشید؟

قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام و سپاس
در ديتاي سيستم ما از ORD-030000  تا ORD-090000 وجود دارد ؛ امكان جستجو در تعداد محدودي داده  وجود دارد ؛ و با تايپ ORD-09 هيچ ديتايي را پيدا نمي كند . وقتي روي رابطه كلاس اصلي با كلاس سفارش كليك مي كنيم و نوع اديتور را combo انتخاب مي كنيم ؛ كلاً هيچ ديتايي را نمايش نمي دهد .(علتش چه مي تواند باشد ؟) وقتي روي auto تنظيم باشد ؛ فقط ده تا داده نمايش داده مي شود و امكان جستجو روي همان ده داده بشكلي كه شما فرموديد وجود دارد كه نياز مار را رفع نميكند ؛ لطفاً راهنمايي فرماييد . ضمناً اگر بخواهيم داده ها را به ترتيب نزولي نمايش داده چه تنظيمي بايد انجام دهيم ؟ با تشكر
قبل توسط (1.2هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
لطفاً نسخه wise-core و نسخه تولیدگر کد خود و نوع رابطه بین دو موجودیت را به طور دقیق بفرمایید تا در شرایط کاملاً مشابه شما تست کنیم. فعلاً ما نتوانستیم این ایراد را بازتولید کنید.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام و سپاس
archetypeVersion="8.7.0.WS"
رابطه كلاس تاييديه تحويل كالا با كلاس سفارش چند به يك است . اطلاعات كلاس سفارش ويويي است كه بيش از ده هزار داده دارد. در پنجره ورود اطلاعات تاييديه تحويل ؛ سفارش بايد از ليست سفارشات قابل انتخاب باشد . در حال حاضر با تنظيم اديتور به auto تنها ده داده از ويو قابل مشاهده است و امكان جستجو روي همين ده داده وجود دارد. با انتخاب combo هيچ داده اي نشان نميدهد!! لطفاً علت بررسي شود. در اين حالت اديتور بايد روي كدام گزينه تنظيم شود؟
با تشكر
قبل توسط (157 امتیاز)
در اینجا دو مساله مطرح شده است:
اول اینکه هنگام تعیین نوع editor از نوع auto، جستجو بدان شکلی که در پاسخ فوق مطرح شده است انجام نمی شود. من این موضوع را تست کردم و چنین مشکلی رخ نداد. اطمینان حاصل نمایید که به کوچکی و بزرگی حروف توجه کرده اید.
دوم اینکه هنگام تعیین نوع editor از نوع combo، لیست انتخابی خالی است. براساس چیزی که از کامیت های شما در git متوجه شدم، احتمالاً شما پس از این تغییر generateCrudFromEntity را اجرا نکرده اید و یا اجرا کرده اید و گزینه مربوط به به هنگام سازی فایل های سرویس در build.properties مساوی false بوده است. توجه داشته باشید که حتماً بایستی فایل serviceImpl مربوطه نیز مجددا generate شود تا سرویس مربوط به پر کردن combo بر روی سرویس اصلی include شود.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام و سپاس
1- تغيير مقدار اديتور از ليست مي باشد به اين معني كه مقداري تايپ نشده است و از ليست انتخاب شده است . 2- ضمناً با جنريت متدهاي لايه سرويس و سرويس ايمپل ؛ هيچ تغييري رخ نداد!! و مشكل با پرجاست . در پرتال ؛ قسمت فعاليتهاي كاربر فيلد كد فعاليت ؛ يك ليست كمبويي است ، لطفاً بفرماييد تنظيمات آن چگونه است چون بسيار براي پروژه ما مناسب است .
متشكرم
قبل توسط (157 امتیاز)
من مولفه shipping را از آدرس git شما دانلود و بدون هیچ تغییری اجرا کردم. ابتدا از طریق منوی اطلاعات پایه به لیست سفارشات رفتم و یک سفارش ایجاد کردم (البته پیش از آن یک مشتری نیز به سیستم اضافه کرده بودم). سپس به لیست تاییدیه ها رفتم و فرم ایجاد تاییدیه را باز کردم. combo ی سفارش مشتری پر شده است. در صورتی که مسیر را درست رفته ام و شما مشکل را دقیقا در همین بخش مشاهده کرده اید، پس مشکل از محیط اجرای سیستم شماست. مثلاً شاید اگر پروژه را clean کنید و یا حتی آن را حذف کنید و مجدد از git بگیرید مشکل حل شود.
لازم به ذکر است که من کد را به حالت suggest هم تغییر دادم و مشکل مطرح شده در سوال را مشاهده نکردم.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام و سپاس از پيگيري شما ؛ در محيط اجرايي ما سفارشات ويويي است كه بيش از 7000 ركورد دارد. مشكل ما اينست كه تنها ده سفارش را در كمبوي مربوطه مي بينيم و امكان جستجو روي همين ده سفارش وجود دارد .
قبل توسط (157 امتیاز)
منشا این مشکل، true نکردن مقدار یکی از taggedValue های orderNumber با عنوان suggestible در نمودار کلاس است.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام و سپاس ؛ دقيقاً مشكل از همين گزينه بود و حل شد . هم اكنون اديتور روي رابطه؛ auto تنظيم شده است و ويژگي suggestible روي فيلد مربوطه؛ true شده است . در صورتيكه اديتور روي رابطه روي combo تنظيم شود ؛ قابل تايپ كردن نخواهد بود.(كه براي پروژه ما مناسب نبود)
 از لطف و همكاري شما بي نهايت سپاسگزارم .

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در برنامه نویسی توسط gatity (139 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 361 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 348 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در برنامه نویسی توسط nirvana (89 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 280 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در برنامه نویسی توسط gatity (139 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 285 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در برنامه نویسی توسط gatity (139 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 444 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 308 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در برنامه نویسی توسط Saeed Mirshams (186 امتیاز)
...