+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (801 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای داشتن آینده ی شغلی خوب در برنامه نویسی چه زبان هایی بیشترین کاربرد و استفاده را خواهند داشت؟

2 پاسخ

+3 امتیاز
قبل توسط (801 امتیاز)

برای زبان های برنامه نویسی زیر، در حال حاضر تقاضا زیاد است و مطمئنا شما را به عنوان یک کاندیدای جذاب برای شغل های آینده تبدیل خواهد کرد.

1) JavaScript: جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی غالب وب بوده است. جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی غالب وب بوده و در دهه گذشته به دلیل تعداد زیادی از دستگاه های فعال در وب موجود در زندگی، رشد بسیار زیادی داشته است. اما گسترش هنوز به پایان نرسیده است و ما به سمت ایجاد و استفاده بیشتر و بیشتر دستگاههای فعال در وب در سال 2018 حرکت می کنیم.

2) Pythonپایتون برای برنامه های کاربردی وب، سرور ها، ابزار رسانه ای و برنامه های کاربردی دسکتاپ در میان بسیاری دیگر استفاده می شود. مهمترین مشخصه Python کد آن است که به خوبی ساختار یافته و قابل خواندن است. فریمورک هایی مانند جنگو و فلاسک، که بر اساس پایتون هستند، مدت زمان کمی افزایش چشمگیری داشته اند. علاوه بر این، پایتون کتابخانه های خاصی را برای تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین در نظر گرفته است. شرکت های برتر که از پایتون استفاده می کنند Dropbox، Pinterest، Instagram، Reddit، BitTorrent و بسیاری دیگر هستند.

3) Javaجاوا، بدون شک، محبوب ترین زبان برنامه نویسی در جهان است، زیرا بیشتر شرکت های بزرگ  از آن استفاده زیادی می کنند. معروف ترین شعار در مورد جاوا "نوشتن یک بار و اجرا در همه جا" است که به طبیعت مربوط است،زیرا  قدرت JVM) Java Virtual Machine)  آن را برای چندین سیستم عامل سازگار می کند. جاوا در درجه اول برای ساخت برنامه های کاربردی آندروید، بازی ها و برنامه های کاربردی دسک تاپ استفاده می شود، که آن را یکی از رایج ترین زبان ها می داند.

4) Swiftاگر بخواهید یک مسیر شغلی را در توسعه موبایل انتخاب کنید، Swift باید در لیست زبانهای شما باشد تا یاد بگیرید. Swift زبان برنامه نویسی منتشر شده توسط اپل در سال 2014 است. این زبان برای کمک به توسعه برنامه های iOS و MacOS بومی ایجاد شده است. سوئیفت به طور مداوم بالاتر از زبان شی گرای C قرار گرفته است. 

5) ++C یک زبان قدرتمند، کارآمد و انعطاف پذیر بر اساس C است. این نرم افزار برای سیستم های برنامه نویسی استفاده می شود اما همچنین می تواند در طراحی بازی ها و برنامه های کاربردی دسکتاپ، تلفن همراه و وب مورد استفاده قرار گیرد. شرکت های برتر که از C ++ استفاده می کنند فیس بوک، ادوبی سیستم، مایکروسافت، اوراکل، آمازون، کروم و بسیاری دیگر است. دلیل اصلی تقاضای C ++ به دلیل عملکرد سریع آن، قابلیت اطمینان بالا و انواع مختلفی از زمینه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

+1 امتیاز
قبل توسط (35 امتیاز)
اگر هیچ ایده ای برای شروع ندارید زبان Python را انتخاب کنید. در غیر این صورت با هر زبانی که تمایل دارید فقط شروع کنید! به زودی مجبور خواهید شد هر سال حداقل یه زبان جدید بیاموزید. اینکه کدام زبان را به عنوان زبان پایه برای خود انتخاب کنید می تواند تصمیم بعدی شما باشد و تقریبا با همه زبان های موجود می توان برای اکثر نیاز های بازار برنامه نویسی کرد. برنامه نویسی مانند خیاطی یا نجاری یا حتی حسابداری رشته ای نیست که بتوان آموخت و یک عمر زندگی کرد. اینجا به یادگیری روزمره نیازمندید.

سوالات مشابه

...