0 امتیاز
قبل در هنر توسط (458 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

چگونه عکس های بهتری داشته باشیم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)

با ساده ترین نکته شروع می کنم: برای داشتن یک عکس خوب، نحوه ایستادن شما خیلی مهم است. به همین خاطر سعی کنید صاف بایستید و شانه ها را رو به عقب بدهید. چه عکس تکی باشد و چه دست جمعی، همیشه صاف و با اعتماد به نفس بایستید.

همچنین اگر به نسبت دوستانتان قد کوتاه تری دارید و می خواهید عکس دسته جمعی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد که کمی روی پنجه پا بایستید. این روش مرسومی بین خیلی از هنرمندان و ورزشکاران است.

نکته بعدی مربوط به چانه شما می شود. مخصوصا اگر صورت گردی داشته باشید. بهتر است که صورت را کمی بالا و رو به جلو تنظیم کنید تا از ایجاد چانه دوم و غبغب اضافه جلوگیری کنید. همینطور بهتر است که از عکاس بخواهید دوربین را کمی بالاتر ببرد و از بالا از شما عکس بگیرد.

برای سلفی های خوب در فضای سربسته احتیاج به نور خوب دارید: رو به پنجره یا منبع روشنایی اتاق بایستید. برعکس در فضای باز آفتابی، بهترین سلفی ها را در سایه می توانید بگیرید.

برای داشتن عکسی خوب، فقط کافی است که لبخند بزنید. بدون هیچ حالت دیگر(اخم و..) و بقیه صورت را ریلکس نگه دارید. مدل ها برای داشتن یک عکس خوب، زبان خود را به پشت دندان های بالا فشار می دهند، با اینکار توجه بدن از صورت به زبان منتقل می شود و اینکار کمک می کند که صورت شما ریلکس تر و آزاد تر باشد.

و در نهایت، تمرین کنید. هر روز جلوی آینه بایستید و ببینید که کدام حالت صورت و خنده به شما می آید. نحوه ژست گرفتن، لبخند زدن، ایستادن را تمرین کنید و مطمئن باشید که دفعه بعدی که عکس می گیرید، عکس های شما بهتر خواهند شد.

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 9.0هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 233 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 927 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط سلطانی (1.1هزار امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ 142 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در هنر توسط bapabull (5 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 291 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 8.4هزار بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 429 بازدید
...