+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (89 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

جهت استفاده از فرم های application در تسک های فرایند و ویرایش آنها نیاز است، فرم انتخاب شده براساس تسک و assignement تسک، سفارشی شود(امکان ایجاد فرم برای هر مرحله تسک هم نیست زیرا تعدادفرم ها که فرم بالغ بر 20 فیلد دارد را بسیار زیاد می کند.) یعنی برخی از فیلد های آن قابل ویرایش باشد و همین فرم در تسک دیگر فیلدهای دیگری قابلیت ویرایش را داشته باشند .آیا روشی برای اعمال این محدودیت به روی فرم وجود دارد ؟برای این کار از ruleEnginee میشود استفاده کرد ؟

همچنین در طول فرایند ممکن است فیلدهای نمایشی و ویرایشی هر مرحله تغییر نمایند(طراح فرایند بتواند بدون نیاز به استفاده از فرم html ، این موارد را مشخص نماید) . درحقیقت نیاز به dynamic form در طراحی فرایند داریم . آیا راه حلی وجود دارد؟
 

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.4هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بهتر است این منطق در سمت سرور application خودتان مدیریت شود (هنگام fetch کردن داده‌های فرم، با استفاده از taskId، مسئول و مرحله‌ی تستک استخراج شود و منطق مورد نظر پیاده‌سازی شود).

کلا برای پیاده‌سازی منطق‌ها از rule engine نیز می‌توان استفاده کرد؛ ولی استفاده از rule engine در هر جایی مناسب نیست. این انتخاب به مواردی مانند پیچیدگی منطق، تغییرپذیری منطق و ... می‌تواند بستگی داشته باشد.

وایز امکانات مناسبی برای استفاده و تغییر runtime قواعد (ruleها) دارد.

قبل توسط (89 امتیاز)
جناب مهندس بهترین روش برای پیاده سازی مساله فوق  وجود دارد ؟
قبل توسط (1.4هزار امتیاز)
به نظرم در فاز اول  منطق رو در برنامه (سمت سرور) پیاده‌سازی کنید و فعلا از rule استفاده نکنید.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 241 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 734 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 382 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 224 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 315 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 534 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 751 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 264 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 345 بازدید
...