0 امتیاز
قبل در هنر توسط (458 امتیاز)

پرفروش ترین فیلم های سال 2017 چه فیلم هایی هستند؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)

1. دیو و دلبر (Beauty and The Beast)

کارگردان: بیل کاندون

امتیاز در متاکریتیک: 65 از 100
مجموع فروش:  1,263.5 میلیون دلار

خلاصه داستان: دختر جوانی به نام بل عاشق یک دیو می شود و به رغم هجمه های مردم کنار او می ماند و در نهایت معلوم می شود که دیو یک شاهزاده جوان است که طلسم شده.

2. سرنوشت خشمگین (The Fate of Furious)

کارگردان: اف. گاری گری

امتیاز در متاکریتیک: 56 از 100
مجموع فروش: 1,235.8 میلیون دلار

خلاصه داستان: یک زن مرموز دام را فریب می دهد و او را به دنیای تروریسم و خیانت به کسانی می کشاند که آدم های نزدیک زندگی او هستند.

3. من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3)

کارگردان ها: ﮐﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﺪﺍ، ﭘﯽﯾﺮ ﮐﺎﻓﯿﻦ و Eric Guillon

امتیاز در متاکریتیک: 49 از 100
مجموع فروش: 1,031.8 میلیون دلار

خلاصه داستان: گرو که اکنون ازدواج کرده و با دخترهایش به خوبی و خوشی زندگی می کنـد، برادر دوقلوی جذاب، سرزنده، و خیلی موفق خودش را بعد از مدتها دوری ملاقات می کند، او که درو نام دارد می خواهد با گرو برای آخرین سرقت مسلحانه تبهکارانه اش همکاری کنـد و …..”

4. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

کارگردان: جان واتـس

امتیاز در متاکریتیک: 73 از 100
مجموع فروش: 880.0 میلیون دلار

خلاصه داستان: پیتر جوان که از همکاری اش با انتقام جویان همچنان هیجان زده و خوشحال است، به خانه باز میگردد. او با زن عموی جوانش که "می پارکر” نام دارد (با بازی ﻣﺮﯾﺴﺎ ﺗﻮﻣﻪ) زندگی می کند و اکنون زیر نظر مربی جدیدش باید چطور قهرمان شدن را یاد بگیرد، تونی استارک (با بازی ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺩﺍﻭﻧﯽ ﺟﻮﻧﯿﻮﺭ) اکنون مربی پیتر است. حال پیتر تلاش می کند که زندگی اش را به روال عادی بازگرداند و مثل بقیه زندگی کند، مدرسه برود درس بخواند و با دوستانش وقت بگذارند، اما وقتی که سر و کله کرکس (با بازی ﻣﺎﯾﮑﻞ ﮐﯿﺘﻮﻥ) خبیث پیدا می شود، پیتر تمام زندگی اش را در خطر می بیند و …

5. نگهبانان کهکشان بخش ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)

کارگردان: ﺟﯿﻤﺰ ﮔﺎﻥ

امتیاز در متاکریتیک: 67 از 100
مجموع فروش: 863.6 میلیون دلار

خلاصه داستان: داستان رسمی هنوز منتشر نشده، اما می دانیم که Guardians of the Galaxy Vol. 2 با ماجراجویی های خارج از جهانِ هستی تیم نگهبانان ادامه می یابد. نگهبانان باید برای حفظ خانواده تازه پیدا کرده خود بجنگند در حالی که آنها در پی حل رمز و رازهای اصل و نسب پیتر کوییل هستند. اما مهم ترین اتفاق در قسمت دوم این است که دشمنان قدیمی تبدیل می شوند به متحدان جدید!

6. زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)

کارگردان: پتی جنکینز

امتیاز در متاکریتیک: 76 از 100
مجموع فروش: 821.8 میلیون دلار

خلاصه داستان: در زمان حال و بعد از اتفاقات بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، پرنسس دایانا که در پاریس به سر می‌برد از طرف بروس وین عکس قدیمی‌اش را که مربوط به جنگ جهانی اول بود دریافت می‌کند و با دیدن عکس شروع به مرور خاطرات خود می‌کند. پرنسس دایانا تنها کودک جزیره تمیسکیرا است که به همراه گروهی از زنان قبیله آمازون که همگی جنگجویانی ماهر هستند، زندگی می‌کند. دایانا بسیار در مورد آموختن نبردهای رزمی کنجکاو است و مدام به مادر خود یعنی ملکه هیپولیتا که رهبر آمازون نیز هست اصرار می‌کند که بگذارد او فنون رزمی را یاد بگیرد؛ اما مادرش با این کار مخالف است. در مقابل خالهٔ دایانا یعنی ژنرال آنتیوپ می‌خواهد به دایانا جنگیدن را بیاموزد. این کار اگر چه در ابتدا با مخالفت هیپولیتا مواجه می‌شود، اما با اصرار دایانا او قبول می‌کند و دایانا زیر نظر خاله خود شروع به تمرین می‌کند...

7. دزدان دریایی کارائیب 5: مرده ها قصه نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)

کارگردان ها: ﺍﺳﭙﻦ ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ ﻭ ﯾﻮﺍﺧﯿﻢ ﺭﺍﻧﯿﻨﮓ

امتیاز در متاکریتیک: 39 از 100
مجموع فروش: 794.8 میلیون دلار

خلاصه داستان: ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ ﺩﺷﻤﻦ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺟﮏ ﺍﺳﭙﺎﺭﻭ، ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﺪﻣﻪٔ ﺍﺷﺒﺎﺣﺶ موفق به فرار ﺍﺯ ﻣﺜﻠﺚ ﺑﺮﻣﻮﺩﺍ شده ﻭ اکنون قصد ﺩﺍﺭﺩ که تمام ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ برساند، مخصوصا جک را! ﺟﮏ ﺍﺳﭙﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻏﻠﺒﻪ ﺑﺮ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ به ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﯿﺰﻩ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩﺍﯼ ﺧﺪﺍی ﺩﺭﯾﺎﺳﺖ (ﭘﻮﺯﺋﯿﺪﻭﻥ) ﺗﺎ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﮔﯿﺮﺩ ﻭ ﻋﻠﯿﻪ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﺪ. در این راه، جک مجبور می شود که ﺑﺎ ﮐﺎﺭﯾﻨﺎ ﺍﺳﻤﯿﺖ، ﯾﮏ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺷﻨﺎﺱ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ، ﻭ ﻫﻨﺮﯼ، ﯾﮏ ﻣﻠﻮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﺍﺯ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺳﻠﻄﻨﺘﯽ، ﻣﺘﺤﺪ ﺷﻮﺩ.

8. آن (IT)

کارگردان: ﺍﻧﺪﺭﺱ ﻣﻮﭼﯿﺘﯽ

امتیاز در متاکریتیک: 70 از 100
مجموع فروش: 683.0 میلیون دلار

خلاصه داستان: این فیلم داستان گروهی از بچه ها را روایت می کند که به "باشگاه بازنده ها” معروف هستند و تصمیم می گیرند که به مصاف یک موجود شیطان صفت، دلقکی ترسناک و قدرتمند به نام ﭘﻨﯽﻭﺍﯾﺰ (با نقش آفرینی Bill Skarsgard) بروند و در این مسیر با بزرگترین ترس های زندگی خودشان روبرو میشوند. آنها از همه طرف توسط شیطان احاطه شده اند، اما با این حال تصمیم می گیرند که یک بار برای همیشه او را نابود کنند!

9. ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)

کارگردان: تایکا وایتیتی

امتیاز در متاکریتیک: 73 از 100
مجموع فروش: 650.1 میلیون دلار

خلاصه داستان: پس از رخدادهای انتقام‌جویان: عصر اولتران، ثور بدون چکش خود میولنیر در دنیای دیگر زندانی شده است و در آنجا باید به منظور بازگشت به موقع به آسگارد و جلوگیری از رویداد محتمل الوقوع راگناروک (نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی)، توسط شخصیت بد ذات هلا در یک مبارزه به سبک گلادیاتورها در مقابل دوست قدیمی‌اش هالک قرار گیرد.

10. لوگان (Logan)

کارگردان: جیمز منگولد

امتیاز در متاکریتیک: 77 از 100
مجموع فروش: 616.8 میلیون دلار

خلاصه داستان: در آینده نزدیک لوگان خسته و دلزده از پروفسور ایکس در مرز مکزیک مراقبت می کند. لوگان تلاش دارد که از جهان و میراثش خودش را پنهان کند اما با آمدن تازه واردی که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است همه چیز عوض می شود.

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 448 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 281 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 412 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 333 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 271 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 385 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 363 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 167 بازدید
...