0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (458 امتیاز)

چه راه هایی برای از بین بردن سیاهی دور چشم وجود دارد؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)

خواب کافی و در حالت مناسب: سیاهی و پف زیر چشم ها، عموما از گردش خون ضعیف لنفاوی ایجاد می شود. خوابیدن باید در حالت مناسب و به صورت دراز کش به روی پشت باشد. سعی کنید از دو بالش استفاده کنید تا سر بالاتر قرار گیرد و جریان خون افزایش پیدا کند.

استفاده روزانه از ضد آفتاب مخصوص دور چشم: اشعه نور خورشید برای پوست حساس و ظریف دور چشم ها تهدیدی جدی محسوب می شود که باید از پوست در مقابل آن محافظت کنید. برای این کار می توانید از ضد آفتاب های مخصوص دور چشم و عینک های آفتابی استاندارد کمک بگیرد.

استفاده از ماسک های پچ مخصوص دور چشم (Eye patches): این پچ ها در یک طرف حاوی سرم دور چشم هستند و برای تغذیه بهتر پوست از سرم طراحی شده اند. مانند ماسک صورت حدودا باید 10-15 دقیقه بر روی پوست بمانند و مواد مغذی را به دور چشم برسانند.

استفاده از روش های خانگی رفع تیرگی دور چشم ها: روش های خانگی زیادی مانند استفاده از برش های سیب زمینی و خیار و چای کیسه ای برای رفع تیرگی دور چشم و استفاده از قاشق سرد برای رفع پف دور چشم ها وجود دارد که می توانید آن ها را امتخان کنید.

استفاده از کانسیلر مناسب: در حال حاضر در فروشگاه ها انواع مختلفی از کانسیلر وجود دارد. از مشاور فروشگاه یا داروخانه کمک بگیرید و یک کانسیلر سبک و در صورت امکان با خواص درمانی برای استفاده روزانه انتخاب کنید.

انتخاب کرم دور چشم مناسب: استفاده از کرم دور چشم باید از 20 سالگی شروع شود تا آسیب های ممکن به حداقل برسند. کرم دور چشم مناسب دوره سنی خود را پیدا کنید و هر روز دوبار از آن استفاده کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

0 امتیاز
قبل توسط (68 امتیاز)

بهترین راه آبرسانی پوست دور چشم با استفاده از خیار و گلاب هست که خودم تجربه کردم.

میتونین از تجربیات دیگران هم در لینک زیر استفاده کنین:

از بین بردن سیاهی دور چشم

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 2.6هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در درمان و پزشکی توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 358 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 338 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 123 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 361 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 347 بازدید
...