0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (892 امتیاز)

اصل بودن یا نبودن عطر را از کجا می توان فهمید؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (892 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

- اولین چیزی که برای خرید عطر باید به آن توجه کنیم، بسته بندی آن است. در عطر های اصل، از جعبه تا خود پلاستیک دور جعبه، همگی به دقت و بدون قسمت اضافی بسته بندی شده اند. به محل های دارای بریدگی و چسب خورده در جعبه ی عطر دقت کنید. علاوه بر این وقتی جعبه را باز می کنید، در داخل جعبه محافظ هایی به دور بطری وجود دارد که از طریق آن هم می توانید اصل و تقلبی بودن عطر را تشخیص داد.

- مورد بعدی که بدون استفاده از عطر می توانیم به اصل بودن آن پی ببریم، بطری عطر است. بطری عطر های اصل، یکپارچه است و اگر روی آن دست بکشید هیچ ناصافی و درزی احساس نمی کنید. علاوه بر این بطری های اصل، به نظر محکم تر می رسند و وزن بیشتری دارند.

- وقتی عطر را برای تست کردن اسپری می کنید، به نحوه ی پاشیدن قطرات آن دقت کنید. در عطر های اصل، اسپری به حالت یکنواخت انجام می شود و قطرات بسیار ریزی از آن خارج می شود. اما اسپری عطر های معمولی یا حجم برابری در هر بار ندارند و یا قطرات آن ریز یکنواخت نیست.

اما بهترین روش برای مطمئن بودن از اصل بودن عطر، مقایسه ی بوی آن با نمونه ای است که از اصل بودن آن اطمینان دارید. علاوه بر این، به میزان ماندگاری عطر هم دقت کنید. اگر عطر زیاد ماندگاری داشت (بیشتر از 5 ساعت) و یا خیلی کم (کمتر از 2 ساعت) نشان از تقلبی بودن عطر است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در گوناگون توسط فروشگاه ماکیاژ (5 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در گوناگون توسط berjinia (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 136 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 426 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 583 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در گوناگون توسط هیوا (458 امتیاز)
...