0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (230 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

قابلیت های جزئی ماشین لباس شویی های جدید، چیست؟

قبل توسط (10 امتیاز)
سلام
یکی از جدیدترین امکاناتی که لباسشویی های جدید دارن قابلیت اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن که کار خیلی خیلی راحت کرده است . من ماشین لباسشویی برتینو خریدم که این قابلیت داره البته علاوه براین میتونم برنامه زمانی دلخواهم ذخیره کنم که برای هربار استفاده دچار مشکل نشم. برای کسب اطلاعات میتونین با نمایندگی های برتینو تماس گرفته و یا از طریق کانال https://t.me/Bertinoco و سایت برتینو به نشانی www.bertino.ir  اقدام کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (458 امتیاز)

شست‌شوی دستی (Hand wash) این حالت همان‌طور که از نام آن مشخص است، شست‌شو با دست را شبیه‌سازی می‌کند. حالت شستشوی دستی برای پارچه‌های لطیف، لباس شنا و لباس‌های زیر کاربرد دارد و بعد از استفاده از این حالت بهتر است لباس‌ها به روش سنتی و با آویختن زیر آفتاب خشک شوند.

شستشوی سریع (Quick wash) این حالت در موافعی که عجله دارید بسیار کارآمد است. با فعال کردن این گزینه روند شستشو و حشک کردن لباس بسیار سریع‌تر ازحالت‌ معمول اتفاق می‌افتد. البته، این افزایش سرعت رابطه‌ی مستقیمی با مقدار لباسی دارد که داخل دستگاه قرار می‌دهید.

چرخش مضاعف (Extended spin) این حالت برای حوله‌ها و لباس‌های پشمی مناسب است؛ زیرا با چرخش بیشتر باعث خروج آب از البسه‌ی این‌چنینی که آب زیادی به خود جذب می‌کنند می‌شود.

آب‌کشی اضافه (Extra Rinse) این گزینه باعث می‌شود در مواقعی که شوینده‌ی زیادی اضافه کرده‌اید، آب‌کشی مجدد، مقدار شوینده‌ی باقی مانده در الیاف لباس‌ها را خارج کند.

حالت لکه‌بر (Stain removal) این مورد را چیزی شبیه خیساندن قبل از شستشو تصور کنید. هرچند همچنان نیاز به استفاده از لکه‌بر وجود دارد، اما استفاده از این گزینه احتمال از بین بردن لکه توسط لکه‌بر را بالا می‌برد.

تنظیمات سفارشی یا دلخواه (Favorite or custom settings) اگر دوست ندارید هربار که لباسی داخل دستگاه قرار می‌دهید منوی تنظیمات را بررسی کنید، می‌توانید چند حالت دلخواه برای خود در نظر بگیرید و هربار به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

تشخیص خودکار سطح آب (Automatic water levels) یکی از ویژگی‌های عالی برای صرفه‌جویی در مصرف آب امکان تشخیص خودکار آب موجود در محفظه است. برخی مدل‌ها دارای حسگرهایی هستند که بر اساس میزان پر بودن مخزن، سطح آب را تنظیم می‌کنند. اگر از این مدل‌ها تهیه کردید، بهتر است هر از چندگاهی روی این حسگرها را با حوله پاک کنید تا عملکرد بهتری داشته باشند.

اصول بهداشتی (Sanitation) این مورد مناسب کسانی است که از آلرژی رنج می‌برند. این گزینه در ماشین‌های لباسشویی باعث حذف موارد آلرژی‌زا و باکتری‌های موجود هنگام شستشو می‌شود.

حسگر رطوبت (Moisture sensor) علاوه بر حسگرهایی که سطح آب در محفظه تنظیم می‌کنند، حسگرهای دیگری هستند که میزانی خیسی لباس را تشخیص می‌دهند و زمان فعالیت خشک‌کن را بر آن اساس تنظیم می‌کنند. به طور مثال اگر شما ۳۰ دقیقه را برای خشک کردن لباس در نظر گرفته باشید و حسگر در دقیقه‌ی بیستم تشخیص دهد که لباس خشک شده است، خشک‌کن را متوقف خواهد کرد.

بازکننده‌ی چروک (Wrinkle release or refresh) این حالت اگرچه جایگزین اتوکشی نخواهد بود، اما تا حد زیادی چروک‌های لباس را که در حین شستشو به وجود آمده‌اند را قبل از تحویل آن از بین می‌برد.

چرخش مضاعف (Extended tumble) این امکان مشابه باز کردن چروک است با این تفاوت که با فعال کردن آن اگر لباس شما قبل از شستشو نیز چروکیده باشد با چند چرخش اضافه چروک‌های آن باز خواهند شد.

شستشوی با تأخیر (Delay wash) این ویژگی زمانی به کار می‌آید که شما قرار است مدتی خارج از منزل باشید و دوست دارید زمانی که به منزل برمی‌گردید لباس‌ها شسته و آماده‌ی پهن کردن باشند. با استفاده از امکان شستشوی با تأخیر معمولا می‌توانید بین ۶ تا ۳۶ ساعت شروع شستشو را به تعویق بیندازید تا مثلا وقتی از محل کار برگشتید لباس‌ها را شسته و خشک‌شده تحویل بگیرید تا روی بند رخت پهن کنید. نیازی به گفتن نیست که اگر لباس‌ها مدت زیادی به صورت مرطوب داخل دستگاه بمانند بو می‌گیرند. این امکان برای جلوگیری از همین اتفاق است.

شستشوی اسلامی برخی از برند‌های ماشین لباسشویی، برنامه‌ی خاصی برای شستشو و آبکشی اسلامی را در محصولات خود تعبیه کرده‌اند که مطابق با احکام اسلامی است. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که شستشوی اسلامی از جمله نگرانی‌های آن‌ها است، بسیار کاربردی خواهد بود.

منطق فازی (Fuzzy logic)
اگر دستگاه شما به چنین امکانی مجهز باشد قبل از روشن کردن دستگاه تقریبا نیاز به بررسی هیچ موردی نخواهید داشت. این قابلیت بهترین شرایط شستشو را با احتساب جنس البسه، وزن آن‌ها، زمان مورد نیاز برای شستشو و مقدار آب و شوینده‌ای که مورد نیاز است به صورت خودکار انتخاب می‌کند. بنابراین، شما به عنوان کاربر هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تنظیمات نخواهید داشت.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 616 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 8.7هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 11.6هزار بازدید
...