0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (1.0هزار امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

هواپیماهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)

خدمات

مسافران تجاری و اقتصادی معمولا اجازه ندارند وارد کابین فرست کلاس شوند. همچنین، برای مسافران فرست کلاس در صورت درخواست سرگرمی‌های صوتی و تصویری (AVOD) ارائه می‌شود. در پروازهای طولانی‌مدت، یک صندلی فرست کلاس، ممکن است امکاناتی در حد یک هتل پنج ستاره داشته باشد.

مسافران فرست‌کلاس معمولا در فرودگاه، بخش‌های مجزایی برای بازرسی‌های امنیتی و بار دارند. برخی از ایرلاین‌ها، ترمینال‌های خصوصی برای مسافران فرست کلاس بین‌المللی در نظر می‌گیرند. با این که این مسافران به سالن استراحت دسترسی دارند، اما برخی ایرلاین‌ها برای مسافران کلاس تجاری و فرست کلاس، سالن استراحت جداگانه در نظر می‌گیرند؛ سالن مخصوص فرست کلاس مجلل‌تر است و امکانات بیشتری دارد. این مسافران گاهی‌ اوقات مسیر ویژه‌ای نیز برای ورود به هواپیما دارند.

بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها برای این مسافران سرو می‌شوند. مسافران می‌توانند بین انواع دسر، پیش‌غذا و نوشیدنی انتخاب کنند. غذاها توسط سرآشپزهای حرفه‌ای تهیه و تزیین می‌شوند.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سایر خدمات مسافرتی آژانس هواپیمایی آس چارتر
بیمه و استرداد بلیط دو گزینه مهم هستند که باید در سفر مد نظر داشته باشید. وجود بیمه کمک می کند تا سفری امن و بدون خطر را آغاز کنید و در صورتی که مجبور به کنسلی سفر هستید کارشناسان پشتیبان آس چارتر با توجه به نزدیکی به زمان سفر میزان مبلغ پرداختی را با کسر مبلغ جریمه، مسترد خواهند کرد. در نظر داشته باشید تمامی مراحل فوق را می توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن آس چارتر به صورت آنلاین انجام دهید، در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با گروه پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید. خرید بلیط چارتری از وب سایت آس چارتر.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 336 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 5 بازدید
سوال شده 2 هفته قبل در تفریح و سرگرمی توسط shivafarhadi (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 294 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 690 بازدید
...