+1 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (1.3هزار امتیاز)

بهترین شیوه ی نشستن پشت میز کار برای مدت زمان زیاد چگونه است؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (892 امتیاز)

وقتی روی صندلی می نشینید دست ها، مچ ها، ساعدها باید مستقیم و در یک خط موازی با زمین باشد. سرتان را صاف نگه دارید و آن را به عقب و جلو خم نکنید. فقط به رو به رو نگاه کنید. شانه ها را راحت و بالاتر از بازوها و به صورت نرمال در کنار بدن نگه دارید. آرنجتان هم در کنار بدن و در زاویه 90 تا 120 درجه باید باشد. اگر قد میز برای شما مناسب نیست و پایتان به زمین نمی رسد، از زیرپایی استفاده کنید. مهره های پشتتان را صاف نگه دارید و به پشتی صندلی تکیه دهید. زاویه بین ساق و ران تان باید 90 درجه باشد.

اگر خسته شدید، زاویه را بین 105 تا 120 درجه کنید. پاهایتان را روی هم نیندازید، با این کار زانودرد به سراغتان می آید. گاهی هم بلند شوید و راه بروید. دو دقیقه بایستید و حرکات کششی انجام دهید. حرکات کششی را هر 20 تا 30 دقیقه یک بار انجام دهید.

گاهی هم چشم از مانیتور بردارید و برای لحظه ای به اطراف نگاه کنید. 10 تا 15 ثانیه چشم ها را استراحت دهید. مانیتور را مستقیم در رو به روی خود و جایی به دور از پنجره یا نور مستقیم بگذارید. نور در پشت مانیتور باعث مشکلات چشمی می شود. برای دیدن آن، نباید گردنتان را خم کنید. صفحه کلید باید وسط بدنتان باشد، نه چپ و نه راست. صفحه کلید را درست در رو به روی صندلی تان و با فاصله مناسب قرار دهید؛ طوری که مچ هایتان اذیت نشوند.

قبل توسط (0 امتیاز)
البته انتخاب میز کامپیوتر برای افراد در محل با کامپیوتر کار می کنند، و همینطور میز کارمندی مناسب برای پرسنل یک شرکت هم مهم است.
برای مثال در مورد میز کامپیوتر، درصورتیکه دارای جایگاه جداگانه ای برای مانیتور که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد، یا جایگاه ماوس و صفحه کلید جدا باشد خیلی بهتر است

اهمیت داده به این نکات، کمک زیادی به عدم خستگی و مشکلات ناشی از کار با کامپیوتر در درزا مدت می شود.
خرید میز کارمندی  مناسب از سایت مبل اداری
https://www.mobledari.com/product-category/office-products/staff-desk/
قبل توسط (0 امتیاز)
من یه مطلب خیلی جامه تو سایت مبلمان اداری دکوچین دیدم پیشنهاد میکنم بخونینش

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 2.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 270 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 392 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 227 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 643 بازدید
...