+1 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (467 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

بنده قصد دارم در زمینه برنامه نویسی جاوا، یک کتاب تولید کنم و در بازار کتاب فروشی‌ها عرضه کنم. من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم. یعنی مثلا آیا مجوز گرفتن برای این کار راحت است یا نه؟ و مسائلی از این دست. لطفاً اگر اطلاعاتی دارین بنده رُ راهنمایی کنید. سپاس ☺

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

تا جایی که من می دونم شما نوشتن یا ترجمه کتاب رو شروع می کنی و بعد از اینکه کتاب آماده شد باید با یک ناشر یا انتشاراتی صحبت کنید که کتاب شما رو چاپ کنن. اگه تمام هزینه چاپ کتاب رو خودتون بدین که ناشر کتاب رو براتون چاپ می کنه و در مراحل گرفتن مجوز و چاپ کمکتون می کنه. کلا مشکل این مرحله راضی کردن ناشر برای اینه که با هزینه خودش چاپ کنه و درصد برداره که باید رایزنی بشه.

مرحله بعد پخش کتاب که بازم خود ناشر یا پخش کننده های کتاب کمکتون می کنن اگر هم خودتون مشتری برای کتاب های چاپ شده دارید می تونید خودتون اقدام کنید (مثل اساتید دانشگاه و صاحبان آموزشگاه و ...).

در کل فرآیند هزینه بر و زمانبریه ولی فکر کنم خیلی لذت بخش باشه. توصیه من اینه برای شروع اصلا بعنوان درآمد یا سود روش حساب نکنید و حتی خیلی از پس اندازتون رو هم باید بدین شاید در آینده به درآمد سود برسید.

قبل توسط (467 امتیاز)
خیلی ممنون از پاسختون.
بله خیلی کاره لذت بخشی هست. حتما این کار و انجام میدم. ممنون از شما

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در علم و دانش توسط amalkouchi (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 859 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 238 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 162 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 147 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 335 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 194 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 306 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در علم و دانش توسط سلطانی (1.0هزار امتیاز)
...