0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (690 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

واکسن آنفولانزا چه خطرات و مشکلاتی برای کودک می تواند داشته باشد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

عواقب شدیدی که واکسن آنفلوانزا یا هر واکسن دیگری می‌تواند برای کودکان به همراه داشته باشد، شاید به اندازه یک در میلیون نفر باشد، بنابراین نمی‌توان آن را به همه افراد سرایت داد. اما این که این موضوع قابل تشخیص است که فردی به این واکسن حساسیت دارد یا نه؟ این هم قابل تشخیص نیست و کاملا بر حسب تصادف ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

وقتی انواع سوءاستفاده‌ها ممکن است از نگرانی مادر و پدرها برای سلامتی فرزندشان به وجود بیاید و عده‌ای متقلب داروهای ناسالم یا تاریخ مصرف گذشته را به آنها عرضه کنند، بهتر است برای تزریق هر نوع واکسنی از جمله واکسن آنفلوانزا فقط به داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و متخصصان مراجعه کنند تا خیالشان بابت سلامت فرزندشان راحت باشد.

تزریق این واکسن پیشگیرانه، در حالت عادی برای بچه‌های سالم که هیچ بیماری یا مشکلی ندارند، توصیه نمی‌شود ولی وقتی بیماری‌های زمینه‌ای در کودک وجود داشته باشد و ممکن باشد ابتلا به آنفلوانزا آنها را تشدید کند، تزریق این واکسن توصیه می‌شود. این بیماری‌های زمینه‌ای شامل مواردی هستند مثل سابقه بیماری ریوی، آسم، بیماری قلبی، کلیوی و .... که البته واکسن آنفلوانزا برای این کودکان هم باید در شرایطی تزریق شود که بیماری‌شان کنترل شده است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 386 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 355 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5.9هزار بازدید
سوال شده 7 سال قبل در درمان و پزشکی توسط ashvan (230 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 973 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 180 بازدید
...