0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (690 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای پاک کردن اطلاعات و عکس ها از حافظه ی اصلی گوشی چه اقداماتی باید انجام شود؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (458 امتیاز)

آیفون
دارندگان گوشی‌های آیفون برای حذف تمام اطلاعات خود کار چندانی پیش‌رو ندارند. ابتدا باید اتصال گوشی خود با ساعت اپل را قطع کنید که هنگام اتصال گوشی جدید دچار مشکل نشوید. سپس باید اقدام به تهیه‌ی پشتیبان از تمام اطلاعات خود کنید. مرحله‌ی بعد خارج شدن از آی‌کلود است. به منظور این کار کافی است در بخش تنظیمات گوشی روی آی‌کلود تپ کرده، صفحه را به پایین کشیده و روی (Sign Out) کلیک کنید. بعد از وارد کردن اپل آیدی خود و گذرواژه، گزینه‌ی Turn Off را انتخاب کنید. برای پاک کردن تمام داده‌های ذخیره شده در گوشی به صفحه اول تنظیمات بازگردید، با وارد شدن به بخش General، انتخاب Reset و سپس Erase All Content and Setting همه داده‌ها را پاک کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد مهاجرت به سیستم‌عامل اندروید را دارید باید iMessage خود را فعال کنید تا هیچ پیامی را در گوشی جدید از دست ندهید.

گوشی اندرویدی
انجام کار در گوشی‌های اندرویدی، تاحدودی متفاوت است. اگر گوشی جدید شما نیز دارای سیستم عامل اندروید است، ابتدا باید برای همگام‌سازی حساب کاربری خود و برنامه‌های گوشی اقدام کنید. بدین منظور به تنظیمات بروید، در قسمت Users and Accounts روی گزینه‌ی Sync کلیک کنید. سپس از تمامی اطلاعات پشتیبان بگیرید. برای این کار دوباره به تنظیمات رفته بعد از فشردن System و Back Up گزینه Back Up to Google Drive را فعال کنید. این گونه مطمئن خواهید بود که همه‌ی اطلاعات تا انتقال به گوشی جدید حفاظت شده و ایمن خواهند بود.

حالا زمان پاک کردن داده‌های ذخیره شده روی حافظه‌ی گوشی است. به تنظیمات رفته و از بخش تنظیمات سیستم گزینه Reset را انتخاب کنید. (ممکن است سیستم شما امکان ریست و بکاپ همزمان را داشته باشد، در این صورت آن گزینه را انتخاب کنید.) آخرین کار باقی‌مانده برای خلاص شدن از همه‌ی اطلاعات کلیک روی Factory Data Reset خواهد بود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 5.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 392 بازدید
...