0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

از وقتی که ویندوز کامپیوترم و عوض کردم و برنامه افیس رو ریختم موقع تایپ دیگه به درستی تایپ نمیشه یا قاطی نوشته میشه"سچه لام طوری"

یا اینکه اصلا برعکس مینویسه "نباشید خسته سلام"

ممنون میشم اگر کمک کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (982 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

قسمت Paragraph دو قسمت وجود داره . یک بخش وقتی نشانه گر موس روش میاد و نوشته میشه aligin مربوط میشه به جهت چینش متن به صورتی عبارتند از چپ چین ، وسط چین ، راست چین و Justify که انتهای سطرها رو با هم تنظیم میکنه.
گزینه دیگر هم وقتی نشانگر میاد روش می نویسه direction که اون هم مربوط میشه به جهت زبان نوشته ، یعنی اینکه زبانی که شما میخواید از اون استفاده کنید مثل انگلیسی از چپ به راست هست یا اینکه نه ، مثل فارسی از راست به چپ.
word به صورت پیشفرض مقدار چپ چین ( از بخش aligin ) و مقدار چپ به راست ( از direction) رو انتخاب میکنه که هیچکدوم این تنظیمات برای کسی که میخواد فارسی تایپ کنه مناسب نیستند.
اکثر کاربران وقتی میخواهند در word فارسی تایپ کنند ، تنها تنظیمات بخش شماره یک رو به راست چین تغییر میدهند و متن نوشته به سمت راست محیط word انتقال داده میشه ولی برای اینکه در حین تایپ جابجایی بین کلمات فارسی و انگلیسی رخ نده ، لازم هست که تنظیمات بخش direction رو هم به ” راست به چپ ” تغییر بدید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 5.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 2.9هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 1.5هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 14.5هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط SAMIRA (7.1هزار امتیاز)
+2 امتیاز
3 پاسخ 36.2هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 17.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 4.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
...