0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برترین موبایل های سال 2017 کدامند؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
وان پلاس 5T: بهترین پرچمدار اقتصادی

 

ابعاد: ۶ اینچ
وزن: ۱۶۲ گرم
رزولوشن نمایشگر: ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل
تراکم پیکسلی: ۴۰۱
پردازنده: اسنپدراگون ۸۳۵
حداکثر توان پردازنده: ۲.۴۵ گیگاهرتز
حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
ظرفیت باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت
دوربین اصلی: دوگانه ۱۶+۲۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
قیمت در بازار: از ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان (بدون گارانتی)
تولید کنندگان چینی معنای جدیدی به پرچمداران اقتصادی بخشیده و نشان دادند یک موبایل خوش قیمت هم می تواند از نظر سخت افزاری، با پرچمداران روز بازار برابری کند. در وان پلاس 5T هر چیزی که از یک پرچمدار سال ۲۰۱۷ توقع داشته باشید به چشم می خورد: صفحه نمایش AMOLED با حاشیه ناچیز فیزیکی، چیپست پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی کافی برای هر آنچه نیاز دارید، باتری پر ظرفیت، دوربین دوگانه با رزولوشن بالا و حتی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی.

شرکت تولید کننده هیچ جایی برای انتقاد و اعتراض باقی نگذاشته و برای هر آنچه در این تلفن هوشمند قرار داده، هزینه ای به اندازه یک موبایل میان رده سطح بالا از شما طلب می کند. وان پلاس 5T از نظر ارزش خرید بالاتر از تمام رقبا قرار می گیرد و بالاترین سخت افزار ممکن را نسبت به رقم پرداختی شما فراهم می کند. البته هیچ ارزانی بی حکمت نیست و در ازای رقم کمتری که پرداخت می کنید، باید چند نقطه ضعف دستگاه را هم در نظر داشته باشید.

رزولوشن صفحه نمایش این محصول Full HD است، بدنه در مقابل آب مقاوم نیست، دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و درگاه کارت حافظه هم روی بدنه به چشم نمی خورد. ضمناً دوربین وان پلاس به خوبی پرچمداران گران قیمت بازار نیست، اما مهم تر از همه اینکه اگر موبایل شما خراب شود، به سختی می توانید قطعات یدکی آن را در بازار پیدا کنید.

ازسایتwww.118file.com دیدن فرمایید
0 امتیاز
قبل توسط (982 امتیاز)

سایت مجیک نیوز برترین موبایل ها را اسم برده.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 454 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 385 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 315 بازدید
...