0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (53 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

معرفی برند دوربین مداربسته در ایران با قیمت و کیفیت مناسب. 

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (53 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

کمپانی Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. که با نام Hikvision شناخته می شود در سال ۲۰۰۱ با ۴۹ درصد سرمایه خارجی تاسیس شد. هایک ویژن به طور رسمی در سال ۲۰۱۰ در در برد شرکت های کوچک و متوسط بورس اوراق بهادار چین وارد و ثبت گردید. هایک ویژن یک شرکت سهامی خاص که بخشی از سهام آن به صورت عمومی در بورس چین عرضه شده است، بنیان گذار این شرکت با سهم ۱۸٫۲۸ درصد آقای کونگ هوگ کای می باشد و ۵۲ درصد از سهام شرکت متعلق است به شرکت فناوری چین و موسسه تحقیقاتی CETC و ۸٫۴۸ درصد سهام متعلق به کارمندان و مدیران ارشد شرکت می باشد و ۲۱٫۲۴ درصد سهام نیز متعلق به سهام داران عمومی هست.

سرمایه گذاران بین المللی نظیر UBS AG و JP Morgan در میان ۱۰ شرکت برتر سهام دار Hikvision حضور دارند. موسسه آماری IHS در سال ۲۰۱۵ سهم Hikvision را از بازار محصولات نظارت تصویری ۵٫۵ درصد اعلام کرد که قابل توجه است سهم این کمپانی در سال ۲۰۱۰ ۴٫۶ درصد بود که رشد ۱ درصدی در بازار توان این کمپانی را نشان میدهند. هایک ویژن ۲۴۰۰ نمایندگی در ۱۵۵ کشور دارد که بیش از ۴۰ هزار تولید کننده در سراسر جهان مشغول به فروش محصولات این  شرکت هستند. Hikvision  به ارائه بهترین خدمات در جهان از جمله پشتیبانی فنی، مهندسی، فروش و خدمات محلی به مشتریان معروف است.

شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده رسمی هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.

راهکارهای هایک ویژن هم اکنون در سراسر جهان و در سازمان ها و نهادهایی مانند پروژه های نظارت شهری، بوئنس آیرس آرژانتین، چانگینگ چین، بلو هاریزون برزیل، لایت ریل فرانکفورت آلمان، قطار برقی شانگهای چین، حمل و نقل عمومی لندن، مترو بلژیک، مترو نورنبرگ آلمان، فرودگاه شارل دوگل فرانسه، برگرکینگ انگلستان (گلاسکو)، استادیوم های ورزشی پاویلیون چین، آلبرتو آرژانتین ، هتل آتلانتیک موناکوَ، دانشگاه ماساچوست آمریکا و تعداد زیادی از سازمان های دولتی، گمرکات، هتل ها و بیمارستان های سراسر دنیا در حال کار هستند.

قبل توسط (0 امتیاز)
من نمیدونم که هایک ویژن همون ژئو ویژنه ؟!
قبل توسط (0 امتیاز)
من توی این مقاله که در مورد <a href="https://digirano.com/problem-transmitting-cctv-images/">رفع مشکل انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته</a> بود خوندم که برند دوربین های مداربسته خیلی مهمن. دوربین های شما توی انتقال تصویر به مشکل نمیخوره ؟!

بعد میخواستم نظر شما رو در مورد این مسئله که توی پستی که فرستادم گفتن نظر شمارو هم بدونم.

&nbsp;

https://javabyab.com/39666/%D8%AD%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%B9-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
...