0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (1.3هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

برای داشتن یک خواب با کیفیت باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (405 امتیاز)

حرف من ناظر به تجربۀ شخصی‌است، کمی قدم زدن، مطالعۀ مختصر، خوردن یک لیوان آب، نفس عمیق کشیدن به مدت 3 دقیقه می‌تونه خواب خوبی را برای شما رقم بزنه.

0 امتیاز
قبل توسط (458 امتیاز)

اگر هر شب، بیشتر از نیم ساعت طول بکشد تا به خواب بروید، احتمالا دلیل آن، یکی از این دو تاست: یا خیلی زود به رختخواب رفته‌اید و طبق ساعت درونی‌تان هنوز وقت خواب‌تان نرسیده و از نظر فیزیکی و ذهنی هنوز آماده‌ی خواب نیستید، و یا قبل از خواب به فعالیت‌هایی مشغول هستید که بسیار محرک بوده و خواب‌تان را به هم می‌زنند.

بیدار دراز کشیدن و برای به خواب رفتن جنگیدن، واقعا فرسوده کننده است و می‌تواند موجب اضطراب و تداوم مشکلات خواب شود. برای اجتناب از بروز این اتفاق، ساعت‌های قبل از خواب را به فعالیت‌های آرامش بخش اختصاص دهید، یعنی ایمیل و گوشی چک نکنید و به تماشای تلویزیون نپردازید. اگر هم مشکل بیدار ماندن در رختخواب‌تان به این مربوط نمی‌شود، برنامه‌ی زمان خواب‌تان را تغییر دهید و دیرتر به رختخواب بروید؛ زمانی که واقعا احساس خستگی و خواب آلودگی کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

یکی از مواردی که میتونه باعث بشه تا ما یک خواب راحت داشته باشیم و در طول روز بتونیم عملکرد و بازدهی خودمون رو بالا ببریم داشتن یک سرویس خواب دو نفره یا تک نفره خوب و استاندارده.
به نظرم یکی از بهترین تولید کننده های سرویس خواب در ایران مجموعه آریا چوبه که شما با جستجوی نام آریا چوب در گوگل میتونید وارد اون سایت شوید یا مستقیم آدرس ariyachoob.com رو بزنید و برید مدلاشو ببینید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 894 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 442 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 428 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در علم و دانش توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 349 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 7.5هزار بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 548 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 361 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در درمان و پزشکی توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 328 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 580 بازدید
...