+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

فروشنده ها سری گیمینگ msi رو پیشنهاد میدن اما نظرات کاربرا رو که خوندم در مورد صدای زیادش راضی نبودن، اما با همین کانفیگ asus گرانتر هست و lenovo ارزانتر، یا بعضی کاربرا از داغ کردن lenovo و مشکلات مانیتور msi نوشتن .برای کار با نرم افزار اندروید استودیو میخوام که به نرمی کار کنه و توصیه ها این بود که لپ تاپی بگیرم که  cpu HQ داشته باشه. رم بالایی داشته باشه و هارد ssd. 

پیشنهاد شما چه مدلی از چه مارکی است؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

لپ تاپ های سری گیم برای کاربرد شما مناسب هستند. همانطور که خودتون هم گفتین رم، cpu و هارد ssd خیلی مهم هستند ولی مهمتر cpu و هارد ssd که حتما دقت کنید. از لپ تاپ های سری بازی من تجربه با ایسوس ندارم ولی MSI و Lenovo دوستان داشتند راضی بودند ولی خودم بشخصه لپ تاپ های سری T یا W یا P لنوو رو توصیه می کنم که قیمتشون از چهار میلیون بیشتره. 

+1 امتیاز
قبل توسط (2.4هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

توصیه من PC هستش. 

PC

با ۴ تومن چیز خوبی می تونی بخری و چون می خواهی گیم بزنی به سیستمی با ثبات بالا تری احتیاج داری (نه این که لبتاپ بی ثبات باشه ولی قطعا یه CPU i5 برای PC با CPU i7 برای لپتاب قابل مقایسه نیست) 

برای لپتاب هم  LENOVO Y7070 پیشنهاد می کنم 

لنوو

که CPU i7  داره و ۴ گیگ گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960M GDDR5 و ۱۶ گیگ رم و البته هارد ۱ تراباتی چون می خواستی ssd  هم داشته باشه ۸ گیگ SSD تا ویندوزت سریع تر لود بشه heart

من خودم یه لنوو Z510 ideaPad سری B دارم با ۸ گیگ رم و گرافیک ۲ و یه i5 با فناوری هزول (راضی ام ازش) ولی وقتی بخواهم پشت سیستم بشینم و کار های روزمره ام رو انجام بدم ، پشت PC می شینم. 

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 668 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 501 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 404 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 346 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 2.2هزار بازدید
–1 امتیاز
1 پاسخ 336 بازدید
...