0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (843 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

آیا خمیر دندانی هست که بتواندجرم دندان را از بین ببرد؟

قبل توسط (0 امتیاز)
سلام خمیر دندان سیگنال خیلی خوبه

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)

به یاد داشته باشید که جرم دندان هیچ وقت با مسواک و خمیردندان حذف نمی شود و برای برداشت آن حتما باید جرم گیری توسط دندانپزشک انجام شود. هیچ خمیردندانی هیچ گاه قادر نخواهد بود جرم را از روی دندان شما حذف یا اصطلاحا بکند.

بلکه اساس این خمیردندان ها (تا حدی و نه صددرصد) کمک به پیشگیری از ایجاد جرم جدید روی سطح دندان است، نه حذف جرم های موجود.
در خمیردندان های جرم گیر یا مخصوص سیگاری ها که تبلیغ فراوانی دارند، میزان مواد ساینده هم بالاست و باید دقت کرد که این بالا بودن مواد ساینده لزوما به معنی یک حسن برای خمیردندان نیست، چراکه در صورت مصرف طولانی مدت می تواند موجب سایش مینای دندان شما شود.
از این رو توصیه می شود که در صورت علاقه به استفاده از این خمیردندان ها، اولا، باید هر چند روز یک بار استفاده شود، دوما در فواصل استفاده از آنها، از خمیردندان معمولی استفاده کنید، سوما این که باید بدانید خمیردندان های ساینده تنها نقش کمی در سفید کردن دندان ها دارند و انتظار معجزه از آنها نداشته باشید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

خیر

یکی از راه های سفید کردن دندان ها جرم گیری است که با استفاده از ابزار های مخصوصی به دو روش دستی و یا با استفاده از دستگاه صورت می گیرد. در این عملیات سطح دندان ها تمیز و براق می شود و در کاهش مشکلات دهان و دندان نقش بسزایی دارد.

بهترین دندانپزشک جرم گیری دندان در تهران

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام اگه دنیال یه خمیر دندان ضد جرم خوب می گردید باید خمیر دندان سیگنال خارجی بخرید، ولی دقت داشته باشید که حتما خارجی باشه. من یه مدل استفاده کردم، خمیر دندون سیگنال خارجی مدل curuklere karsi از فروشگاه اینترنتی بانه گالری خریدم. برای از بین بردن جرم دندان خیلی عالیه. من حدود سه ساله که از این محصول استفاده می کنم خیلی راضی بودم.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 384 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 497 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 536 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 244 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 234 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 37 بازدید
...