0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (982 امتیاز)

آیا فیلم های خریداری شده در وب سایت فیلیمو را می تواند دانلود کرد و بصورت آفلاین دید؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

در حال حاضر امکان دانلود فیلم‌ها تنها برای کاربران اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی‌ او‌ اسی (IOS) فیلیمو مهیاست. البته برای حفظ حقوق صاحبان محتوا و احترام به تلاش ایشان در راستای تولید و ساخت آثار فرهنگی-هنری فایل‌های دانلودی فقط از طریق اپلیکیشن‌های فیلیمو و در گالری آفلاین قابل مشاهده هستند.

تماشای فیلم‌های دانلود شده بر روی دستگاه‌های دیگر امکان‌پذیر نیست. فیلیمو به منظور احترام به حقوق صاحبان محتوا ترتیبی فراهم آورده تا با جلوگیری از امکان جابه‌جایی و پخش فیلم‌های دانلود‌ شده بر روی سایر دستگاه‌ها، زمینه‌ دانلود و انتشار غیرقانونی آثار فرهنگی و هنری را از میان بردارد.

0 امتیاز
قبل توسط (40 امتیاز)

آپارات سرویس جدیدی به نام «آپارات کودک» برای ارائه محتوای اختصاصی و بومی رده سنی کودکان راه‌اندازی کرد.

آپارات با‌توجه‌به دغدغه خانواده‌های ایرانی در زمینه دسترسی به محتوای مناسب کودکان، سرویس مخصوص محتوای کودکان راه‌اندازی کرد. پیش‌از‌این، فعالیت آپارات در حوزه محتوای اختصاصی کودکان به یک بخش در پلتفرم آپارات خلاصه می‌شد؛ اما «آپارات کیدز» سرویس VOD جدیدی محسوب می‌شود که برای محتوای آن باید اشتراک خرید.

به‌گزارش روابط‌عمومی آپارات کودک، «این پلتفرم پس از بررسی و سنجش نیاز کودکان و خانواده‌ها برای استفاده از محصولات سرگرم‌کننده و امن»، آپارات کودک را به‌عنوان پلتفرم نمایش خانگی حوزه کودکان راه‌اندازی کرد که تلاش می‌کند نیازهای اصلی کودکان را در زمینه سرگرمی و آموزش با نمایش آثار سالم و استاندارد با دوبله اختصاصی و زیرنویس مناسب دراختیار خانواده‌ها و فرزندانشان بگذارد.

همچنین بخوانید: سورس اپلیکیشن فیلیمو
محصولات آپارات کودک به دو صورت رایگان و با اشتراک دراختیار مخاطبان قرار گرفته است. آپارات کودک با‌توجه‌به نیاز مخاطب، تولید محتوای اختصاصی و بومی را نیز در دستور‌کار قرار داده است.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
5 پاسخ 4.3هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.2هزار بازدید
+1 امتیاز
11 پاسخ 4.3هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
+4 امتیاز
5 پاسخ 2.3هزار بازدید
...