0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (9 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

چند ماهی میشه سرگردان هستم نمیدونم از کدوم زبان شروع کنم برا وب ابتدا جاوا دیدم خیلی سخت و راه طولانی هستش دیگه دلزده شدم حال میخام php رو یادگیری کنم که میبینم با این همه مبحث دییتابیس و... چندین سال باید طول بکشه.
پایتون هک میرم سراغش با لایبری های متعدد و فراگیرش گیج میشم از کجا شروع کنم دوس دارم زبان های php  و پایتون و اسکالا (play framework) رو کمتر از 6 ماه یاد بگیرم چون واقعا بر سر دو راهی افتادم کارشناسی نرم افزار دارم 22 سال هم سن با انباری پر از ابوک و منابع در اختیارم ولی رغبت ندارم متاسفانه برای شروع یاس و نوامیدگی گرفتم وقتی میشینم پای لپ تاپ و نگاه به منابع و رفرنس ها میکنم.

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

به نظر من مشکل اصلی شما تمرکز و صبر نداشتن. هر کدام از زبان های برنامه نویسی که گفتین برای یک حوزه بیشتر کاربرد و طرفدار داره. شما هدفتون رو مشخص کنید و بعدش با تمرکز و پشتکار بر روی یک چیز متمرکز بشید و با پروژه های تستی عملی دانش خودتونو زیاد کنید. مطمئن باشید در طول ۶ ماه خیلی جلوتر از الان خواهید بود.

قبل توسط (9 امتیاز)
هدفم وب اپلیکشن بعد موبایل ای او اس و اندروید
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
هر کدام از مواردی که گفتید نیاز به تمرکز و وقت گذاشتن داره. برای برنامه نویسی وب گزینه های زیادی وجود داره که باید با توجه به مورد استفاده انتخاب کنبد ولی برای برنامه نویسی اندروید زبان برنامه نویسی جاوا و برای iOS نیز Swift رو باید یاد بگیرید.
0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

دوست عزیز برنامه نویسی وب و موبایل . چرا این دو رو کنار هم انتخاب کردی . اگر منظورت از موبایل یادگرفتن اندروید و جاوا هست این خودش یه شاخه از برنامه نویسی هست و منطقش با محیط .NET فرق میکنه . اذیت میشی بخوای هم وب یاد بگیری و هم جاوا . یکی رو انتخاب کن و تو اون زبان متخصص شو .

برای برنامه نویس وب شدن باید بدونی که : از دو قسمت تشکیل میشه 1-سمت کلاینت 2- سمت سرور

1- سمت کلاینت همون ظاهر سایتهاست که میبینی . باید زبانهای   html - css - javascript رو یاد بگیری . البته برای افکتهای جذاب باید مطالعه کنی و از کتابخانه هایی مثل jquery و bootstrap استفاده کنی .

2- سمت سرور همون برنامه نویسی هست که یا میری سمت php یا اینکه (سی شارپ بلد باشی خیلی به نفعت هست )asp رو انتخاب میکنی .

در مورد جاوا نظری نمیدم ولی از استادام شنیدم بچه هایی که تو محیط .NET بودن جاوا اذیتشون میکنه و نمیتونن خوب درکش کنن .   لینکهایی که گذاشتم میتونه کمکت کنه

0 امتیاز

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 737 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 377 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 2.0هزار بازدید
...