0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (4 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

یک پروژه جاوایی دارم که مبتنی بر فرم ورک های spring، struts, hibernate هست... مشکلی که وجود داره یکی از متد های ما بعد از login اجرا میشه... که اصلاً جایی فراخوانی نشده...  اما این متد اجرا میشه و در زمان اجرا null pointer میده... واسه تست اومدم و این متد رو کامنت کردم کلاً اما باز همون ارور رو داشتم... بعد کل کلاس (action) مربوطه رو برداشتم حذف کردم اما باز میرفت سراغ این متد و ارور میگرفت... و فقط run time ارور دارم...

میشه راهنمایی کنید چطور میشه برطرفش کرد؟

و اینکه میدونم نمیشه با حدس گمان رفعش کرد و ممکنه نیاز به کد باشه... اما خب به دلایلی امکان ارسال کد وجود نداره... می خواستم ببینم اگر کسی به اینجور مشکلی خورده راهنمایی کنند...

تشکر

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.2هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

سوالت خیلی مبهمه ولی من یه همچین تجربه ای با روش استاندارد ساخت فرم لاگین شخصی سازی شده در spring داشتم.

-- منظورم اون روشیه که نام فیلد نام کاربری را میگذارند j_username و پسورد را می گذارند j_password و خصوصیت login-processing-url از تگ form-login مربوط به spring-security رو ست می کنند.

در واقع با دیباگ متوجه شدم که به یک علت نامعلومی(برای من در اون شرایط نامعلوم بود و پروژه ی خودم هم نبود) متد controller که وظیفه ی بررسی صحت سنجی نام کاربری و کلمه عبور رو به عهده داشت دو بار توسط spring فراخوانی میشد و دفعه دوم آرگومانها مقدار نداشتند که باعث NullPointerException میشد.

من روش اعتبار سنجی login رو عوض کردم. در واقع سرویسی که وظیفه صحت سنجی رو داره یک bean کاملا معمولیه و متد authenticate مربوطه را مثل سایر فرمهای معمولی خودم call می کنم پس از submit فرم و به عهده spring نمیگذارم.

---------------

ولی در کل اگر اشکالت با این چیزی که من گفتم متفاوته، باید stacktrace مربوط به NullPointerException رو بگذاری تا بشه تحقیق کرد روش.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 498 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 659 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 510 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در برنامه نویسی توسط HA (347 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 283 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در برنامه نویسی توسط java (0 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ 2.6هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در برنامه نویسی توسط artemis2007 (10 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 392 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 419 بازدید
...