0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (843 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

نرم افزاری را معرفی کنید که بتوان بوسیله ی آن عکس خود را به شخصیت های مختلف کارتونی تبدیل کرد؟

4 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

شما میتوانید با نصب نرم افزار MomentCam v3.2.1 اندروید بر روی گوشی موبایل خود به راحتی عکس های خود و دوستانتان را به شخصیت های کارتونی و جالب تبدیل کنید. برای این کار فقط کافی است ؛تصویر کارتونی و کمدی دلخواهتان را از بین چندین نوع متنوع انتخاب کنید، سپس عکس مورد نظر را از گالری آلبوم یا از روی عکس های فیسبوک انتخاب کنید.

حتی می توانید عکس سلفی از خودتان بگیرید و بلافاصله شخصیت کارتونی خودتان را بسازید. به همین سادگی عکس کارتونی شما آماده است، علاوه براینک نیز می توانید کلی ادیت هم روی تصاویر انجام دهید. به عنوان مثال موهای رنگ و مدل موهای تصاویر کارتونی را عوض کنید، پس زمینه های دلخواه انتخاب کنید و یا حتی میتوانید کلی ابزار و وسیله مثل عینک، ریش و سبیل و خلاصه میتوانید بیش از صدها ادیت خنده دار روی عکس ها اجرا کنید. همینطور به راحتی پس زمینه های مختلفی مانند سواحل کنار دریا، جنگل و.. برای عکس ها درنظر بگیرد. بعد از آماده کردن تصاویر زمان آن است که آن را روی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … به اشتراک بگذارید تا دوستانتان خلاقیت شما را ببینند.

+1 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)

اپ PaintLab افکت های خیلی خوبی داره و هم برای iOS و اندروید موجوده.

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

اپ ToonCamera که فعلا فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده است هم خیلی خوب عکس هارو به حالت کارتونی یا طراحی‌ مدادی یا آب‌رنگی در میاره.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
نرم افزار photoLab نرم افزار جالبی در این زمینه هست . هم امکان کارتونی کردن چهره شما رو داره و هم میتونه چهره شما رو با یک فرد دیگه ادغام کنه و یک چیز جالب خلق کنه.این برنامه برای اندروید قابل نصبه اما اپل رو نمی دونم.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 378 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 605 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 364 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 3.4هزار بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 840 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در تفریح و سرگرمی توسط my20 (1.1هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 140 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 436 بازدید
...