0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (10 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

بلیط چارتر چیست و پرواز چارتر چه مزایایی دارد؟
برای اینکه بفهمیم پرواز چارتر چیست و چه مزایایی دارد، بهتر است نخست نگاهی به پرواز سیستمی بیندازیم. بلیط سیستمی از قبل برنامه‌ریزی شده و برای دوره‌ای طولانی ثابت است. از مزایای این نوع بلیط می‌توان به امکان تهیه بلیط نیم‌بها برای کودکان دو تا دوازده سال، امکان کنسل کردن بلیط هواپیما و تنوع در مسیرهای پرواز اشاره کرد.
اما پروازهای سیستمی دو بدی عمده نیز دارند. اول اینکه معمولا به‌خاطر محدودیت‌های سازمان هوانوردی قیمت‌های مشخص و گران‌تر از بلیط‌های چارتری دارند و همین موضوع مشتریان را ترغیب به خرید بلیط چارتر می‌کند. ازطرف دیگر در تعطیلات مشتریان معمولا با کمبود بلیط‌های سیستمی مواجه می‌شوند چرا که این بلیط‌ها همگی چندماه قبل پیش‌فروش می‌شوند.
اما در پرواز چارتری هواپیمایی‌ها ناوگان خود را اجاره می‌دهند. درحقیقت پرواز چارتری پروازی است که ازطرف یک سازمان برای سفری خاص برنامه‌ریزی شده است. این پروازها را هواپیمایی مربوطه انجام می‌دهد،‌ اما تعیین زمان پرواز و قیمت بلیط هواپیما و فروش آن، همچنین لغو پرواز و چیزهایی از این قبیل در دست چارترکننده است و هواپیمایی در آن دخالتی ندارد.
خوبی پرواز چارتر این است که بلیط‌های ارزانی دارد و از ماه‌ها قبل پیش‌فروش نمی‌شود. پس ممکن است تا لحظات آخر در دسترس باشد. اما باید دقت داشته باشید که بلیط چارتر به‌هیچ‌عنوان کنسل نمی‌شود و پولی به شما باز نمی‌گردد. تاریخ این پروازها نیز اصلا تغییر نخواهد کرد. بلیط چارتر غیرقابل انتقال به غیر است. و در پایان اینکه پروازهای چارتری تنها برای مسیرهای پرتردد، مانند پرواز تهران – کیش وجود دارد و برای مسیرهای معمولی یافت نخواهد شد. لازم به ذکر است که در کیفیت و امکانات این دو پرواز هیچ تفاوتی وجود ندارد و اگر از تاریخ سفر خود مطمئن هستید بهتر است پرواز چارتری را انتخاب کنید.
برای خرید بلیط هواپیما و مقایسه قیمت‌ها کلیک کنید.

قبل توسط (10 امتیاز)
سایر خدمات مسافرتی آژانس هواپیمایی آس چارتر
بیمه و استرداد بلیط دو گزینه مهم هستند که باید در سفر مد نظر داشته باشید. وجود بیمه کمک می کند تا سفری امن و بدون خطر را آغاز کنید و در صورتی که مجبور به کنسلی سفر هستید کارشناسان پشتیبان آس چارتر با توجه به نزدیکی به زمان سفر میزان مبلغ پرداختی را با کسر مبلغ جریمه، مسترد خواهند کرد. در نظر داشته باشید تمامی مراحل فوق را می توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن آس چارتر به صورت آنلاین انجام دهید، در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با گروه پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 630 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 301 بازدید
0 امتیاز
13 پاسخ 2.6هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 305 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 85 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 257 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در ورزش توسط lonk job_56456741060 (0 امتیاز)
...