0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (230 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

سوپر مارکت آنلاین برای خرید خوراکی و مواد غذایی معرفی کنید.

5 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.0هزار امتیاز)

روکولند، فروشگاه آنلاین تازه تاسیسی است که با وجود به تمام این مشکلات، راه حل‌هایی مناسب برای این موانع ارایه کرده است که مزایای خرید‌های آنلاین را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. با خرید از روکولند در زمان صرفه‌جویی کرده و می‌توان از خرید‌های غیر ضروری جلوگیری کرد، همچنین با ارایه تخفیفات و بسته‌های متناسب برای خانواده‌ها، مشتریان را در صرفه‌جویی در هزینه‌ها یاری می‌نماید. روکولند با تنوع بیش از ۲۵۰۰ کالا و با ارسال رایگان به سراسر شهر تهران سعی می‌کند علاوه بر کمک به آلودگی هوا تجربه خریدی آسان و دلپذیر برای مخاطب ایجاد نماید. انتخاب بازه زمان ارسال و روز آن از مزایای بزرگ سوپرمارکت‌آنلاین‌روکولند است و این امکان را به مشتری می‌دهد تا برنامه روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ‌های به روز می‌باشند که به ما کمک می‌کند بتوانیم محصولاتی نظیر گوشت و مرغ و ماهی تازه را در کنار میوه و سبزیجات و حتی محصولات لبنی در اختیار داشته باشیم.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

برای خرید مواد غذایی از جمله زعفران مرغوب و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی درمیان کالا مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه اینترنتی :https://darmiankala.com

شماره تماس همراه : 09905637890

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)

درکام، یک فروشگاه آنلاین در زمینه محصولات سالم، طبیعی و محلی است که به دنبال ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به مشتریانش در سراسر ایران می‌باشد. تیم درکام به شهرها و روستاهای مختلف سفر کرده و با کشاورزان و تولیدکنندگان مختلفی صحبت می‌کنند تا در نهایت بتوانند مرغوب‌ترین محصولات را با قیمت مناسب برای شما فراهم کنند. این فروشگاه در حال حاضر محصولاتی مانند چای ایرانی، عسل طبیعی، روغن حیوانی، عرقیات گیاهی، زعفران سرگل اعلا و ... می‌فروشد و در تلاش است به مرور دایره محصولاتش را وسیع‌تر کند. درکام تمامی محصولاتش را قبل از فروش، تست و آزمایش می‌کند تا خیال مشتریان از بابت کیفیت محصولات راحت باشد و هم‌چنین از آن جایی که مستقیما محصولاتش را از کشاورز و تولیدکننده تامین می‌کند، قیمت‌هایش به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است. برای خرید از فروشگاه درکام کافی است در مرورگر خود نشانی dorkam.com را سرچ کنید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید تا خودتان متوجه مرغوبیت محصولاتش شوید.

0 امتیاز
قبل توسط (33 امتیاز)

اسنپ فود و اسنپ مارکت این روزا از معروف ترین ها هستند

تازه کدتخفیف اسنپ فود یا تخفیف اسنپ مارکت این روزا توی سایت تخفیفی فراوونه و به قسمت کمتر هم میشه خرید کرد.

0 امتیاز
قبل توسط (80 امتیاز)

یکی از بهترین وب سایت ها برای خرید زعفران وب سایت زعفران توکلی است که انواع زعفران را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. 

فروشگاه رعفران توکلی با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تولید محصولات خود شامل زعفران – خشکبار – ادویه جات – گیاهان داروئی در خدمت مجاوران و زائران گرانقدر و عزیز می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 630 بازدید
...