+1 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (892 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
چگونه می شود سوسک چوب ام دی اف رو از بین برد؟
قبل توسط (982 امتیاز)
پیدا کردن تخم های سوسک ها هم مهم هست که اغلب زیر کابینت ها و کشو ها هستن و اونها رو باید از بین ببرید.
قبل توسط (0 امتیاز)
به نظر بنده با تجربه در این کار، بهترین کار سمپاشی اصولی سوسک ریز کابینت هستش که باید توسط یه شرکت متخصص انجام بهشه. می توانید در مورد سمپاشی سوسک ریز کابینت اینجا مطالبی رو بخونید: https://serviceloole.ir/german-cockroach-spraying

3 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (193 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

ما هم از این سوسکها داشتیم خیلی هم زبرو زرنگن و تو کابینت زندگی میگنن پیف پاف تنهایی کمک زیادی نکرد تا اینکه یه روز من و همسرم بهشون حمله کردیم، همسرم پشت و زیر و داخل کابینتها رو پیف پاف زد همشون ریختن بیرون ما هم شروع کردیم به کشتنشون تمام سوراخ سنبه ها هم پیف پاف زدیم فرداش هم زیر کابینتها رو پودر سوسک کش ریختم تمام ظرفها رو دراوردم شستم و گوشه تمام کابینتها پودر سوسک کش ریختم هر روز جسد سوسک مرده جمع میکردم تا بعد یه هفته دیگه کاملا نابود شدن و دیگه هرگز پیداشون نشد. این سوسکها معمولا یا با جعبه میوه وارد خونه میشن یا از خونه های همسایه ای که در حال اسباب کشیه اونا هم اسباب کشی میکنن میان خونه شما ما هم که تازه وارد خونه ی جدید شدیم با این سوسکهای چندش آور مواجه شدیم. میگن این سوسکها خارجی اند و خیلی زود هم تکثیر میشند. من از سم کشاورزی ، که مایع سفید رنگی بود استفاده کردم . همه ی گوشه کنارها و جاهایی که حدس می زدم سوسک وجود داره ریختم. خداروشکر دیگه نابود شدند. خیلی خیلی از سوسک متنفرم. خدا کنه دیگه برنگردند.

ما هم از این سوسکها تو خونمون زیاد بوده از پودر سوسک کش (کنترل 2) استفاده کنید همه داروخونه ها هم دارند عالیهههههههههههههه جواب میده اساسی عزیزم تمام ظرف ظروفا تو از کابینتات در یار ببر یه اتاق دیگه ورنه مجبور می شی همشو بشوری بعد یه روز که می خوای خونه نباشی تمام سوراخ سنبه های کابنتا ت رو سوسک کش بزن زیر کابنتا رو وشه کتاراش بعد بعد که بیای خونه باید شروع کنی به شست شور بعد زیر کابینتا رو جایی که بیشتر سوسک می بینی رو پودر سوسک کش بزن چون بعد چند وقت جوجه هاشون در می یان با پودر کشته می شن بعد هم دیگه سوسکی نخواهی دید. 

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

ما از خدمات سمپاشی ارسباران استفاده کردیم. با یک وانت اومدن که مخزن سم مایع پشت اون بود و شیلنگ خیلی بلند داشتن که با اینکه ما طبقه چهارم بودیم بازم اضافه داشت. قبلش بهمون گفته بود که مواد غذایی رو از منزل خارج کنیم بقیه چیزها مشکل نداره. کل خونه بخصوص آشپزخونه رو سم پاشی کرد، همون موقع خیلی هاشون میومدن بیرون و می مردن. بعدش خونه رو تخلیه کردیم و تمام پنجره هارو هم بستیم. بعد حدود ۱۲ ساعت برگشتیم و خونه رو تمیز کردیم و جنازه های سوسک رو هم جمع کردیم. الان یک هفته میگذره هیچ سوسک کابینت یا چوب ندیدیم و خیلی حس خوبیه.

در کل تجربه عالی بود. عکس وانت سمپاشی ارسباران رو هم میذارم شاید تلفنش لازم بشه.

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
یه نمونه سم طبیعی که خمیر مانند هست رو از داروخانه بگیر و درون کابینت ها قسمتهایی که دیده نشه مثل زیر لبه و... و هر جا که میبینی بهتره بریز بعد یک هفته تا 10 روز تموم میشن.این سم خطرناک نیست برای انسان.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 727 بازدید
+4 امتیاز
2 پاسخ 8.4هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 350 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 92 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 5.8هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3.6هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 85 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1.3هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط میشل (892 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط sarinaebadi (0 امتیاز)
...