0 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (0 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

من در حال حرکت توی خیابون اصلی بودم در لاین ۱ راهنمای سمت راستم رو روشن کردم و میخاستم بپیچم توی کوچه که یک موتور سیکلت با سرعت خیلی بالا که قصد داشت از سمت راست من سبقت بگیره خورد به ماشینو خورد به تیر برق و چند جای دیگه و افتاد دنده ش و لگنش شکست و مامور راهنمایی رانندگی منو مقصر کرده با این که اون موتور سوار ۱۵ سالشه گواهینامه نداره از سمت راست سبقت گرفته سرعتشم بالا بوده منو مقصر ۱۰۰ درصد کردن میخام بدونم این درسته؟

قبل توسط (467 امتیاز)
فک نکنم برای شما مشکلی پیش بیاد. احتمالا اون مامور هم اشتباه کرده. چون طرف هم گواهی نامه نداشته هم اینکه از راست سبقت گرفته. امیدوارم حل شه.

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
شما مقصر هستید

شما راه وسیلهی پشت سر خود را صد کرده اید و وسیلهی پشت سری به هر دلیلی نتوانست سرعت خود را کاهش دهد

مقر کسی هست که راه رو صد می کنه که شما بودین باید به منتها الیه سمت راست می رفتین و مطمعن می شیدین خودرو یا وسیله ی نقلیه دیگری مثل موتور دوچرخه پشت شما نیست بد می پیچیدین . شما مقصرید

اگه موتوذ سوار دارای گواهی نامه نباشد باید جریمه یا مجازات گواهینامه نداشتن خود را بدهد و ربطی به تقصیر کار بودن شما در صد راه ندارد
0 امتیاز
قبل توسط (801 امتیاز)

به دلایل زیر موتور سیکلت مقصر است:

1) سبقت از سمت راست زمانی مجاز است که وسیله ی نقلیه ای که از آن سبقت گرفته شده بخواهد به سمت چپ گردش کند و سبقت شما موجب بسته شدن راه برای او نشود.

2) سبقت زمانی که وسیله نقلیه ای در فاصله ای نزدیک و غیر ایمن از روبرو در حال حرکت می باشد ممنوع می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 4.2هزار بازدید
...