0 امتیاز
قبل در ورزش توسط (1.3هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

در دوران بارداری ورزش چه تاثیراتی خواهد داشت؟

چه ورزش هایی در این دوران توصیه می شوند؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)

بدن شما باید برای این کار در سالم‌ترین حالت ممکن باشد. دوما تناسب اندام می‌تواند به آسان‌تر شدن زایمان کمک کند. با وجودی که زایمان می‌تواند برای شما سخت باشد اما قدرت بدنی و اراده‌ای که ورزش به شما می‌دهد در زمان آمدن نوزاد کمکتان خواهد کرد. سوم اینکه ورزش در طول بارداری باعث می‌شود بعد از زایمان سریع تر بهبود یابید.

ورزش در طول بارداری به  کم شدن افزایش  وزن شما کمک کرده و ماهیچه‌ها را قوی نگه می‌دارد، در نتیجه بهبود شما بهتر و موثرتر خواهد بود.

اگر قبلاً ورزش نمی کرده‌اید بازهم مانع شروع آن برای شما نیست. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید ورزش کنید. اما برای کسانی که در ورزش تازه‌کار هستند بهتر است از تمرینات آهسته شروع کنند . باید از ورزش خود حس خوبی داشته و احساس راحتی کنید.

بیشتر پزشکان یوگا، پیاده‌روی و شنا در بارداری را تجویز می‌کنند که واقعاً عالی‌اند. اما این‌ها تنها انتخاب‌های شما نیستند. در حقیقت ورزش‌های کمی وجود دارند که برای شما ممنوع‌اند. بنابراین اگر از زومبا، دو، دوچرخه‌سواری ساکن لذت می‌برید تحت نظر پزشک فعالیت مورد علاقه‌ی خود را ادامه دهید، مگر اینکه احساس ناراحتی کردید.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
باید حتما از یه مربی خبره سوال کنین و سرسری از این موضوع نگذرین. فکر کنم تو اسان اسپرت بتونین جواب سوالتونو بگیرین من که کلاس بدنسازی مو ازش پیدا کردم

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 340 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 501 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 346 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
...