0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.0هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای طراحی و سفارش آنلاین کیک چجوری میشه اقدام کرد؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (690 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بله هست. که میتونید از سایتی به نام کیک‌ساز که به تازگی راه افتاده است که به کاربرش اجازه می‌دهد در چند مرحله به سادگی کیکی برای خود انتخاب کند و سفارش بدهد استفاده کنید.

کاربر می‌تواند در صورت نیاز، عکسی را که می‌خواهد روی ژلاتین روی کیک چاپ شود، در سایت آپلود کند. مهم‌تر از آن شما می‌توانید شکل، مواد لایه‌های رویی و میانی کیک را به دلخواه انتخاب کنید و در نهایت سفارش خود را نهایی کنید.

تمامی کیک هایی که شما سفارش می دهید، به دست قنادی های معتبر و دارای مجوز های رسمی و قانونی تولید می شوند. کیک شما مطابق سفارش و طراحی شما ساخته می شود و تیم کیک ساز بر کیفیت آن ها نظارت می کند.

در حال حاضر خدمات کیک ساز محدود به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است. (محدوده جغرافیایی کیک ساز)

کیک ساز، تمام محصولات ارسالی را از نظر کیفیت مواد اولیه، رعایت بهداشت و کیفیت تولید و همچنین حمل صحیح و مناسب به دست مشتری تضمین می کند. درصورتی که مشکلی در خصوص موارد مورد تضمین کیک ساز را به ما اطلاع دهید، بسته به انتخاب مشتری در کوتاه ترین زمان محصول جایگزین ارسال خواهد کرد یا کل هزینه پرداختی را مسترد می نماید.

cakesaz.com ازطریق این لینک میتونید وارد وبسایتش بشید و کیک مورد نظرتون رو سفارش بدین.

قبل توسط (10 امتیاز)
مگه نباید دامین دات ir داشته باشه ؟ چطوری این سایت میتونه مجوز پاشته باشه درحالیکه دامین آن داتکامه؟ ممنون از آقای زرین‌فام برای جوابهای قشنگشون
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
فکر کنم دامنه ir ربطی به گرفتن مجوز نداشته باشه.
0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

سفار‌ کیک در سایت cakeoff امکانپذیر است. شما نخست باید مدل کیک مورد نظر خود را مشخص کنید و در مرحله بعد ویژگی‌هایی مانند وزن کیک، پایه کیک، مواد میانی استفاده شده در آن، طعم خامه را تعیین کنید. اگر هم دوست دارید از عکس خاصی روی کیک استفاده شود، می‌توانید آن را در همین قسمت ارسال کنید. در ضمن باید اولویت زمانی تحویل کیک را هم مشخص کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

یک سایت دیگه که به تازگی راه‌اندازی شده و شما می‌تونید داخلش سفارش کیک تولد انجام بدید، سایت کیکانه هست.

تو این سایت علاوه بر اینکه می‌تونید مدل‌های مختلف رو ببینید و بررسی کنید، می‌تونید فروشگاه‌های مختلف رو هم بررسی کنید و از فروشگاه مد نظر خودتون کیک سفارش بدید. در واقع همون فروشگاه‌ها و شیرینی‌سراهای سطح شهر هستند که در حال فروش اینترنتی کیک توی این سایت هستند. حتی کیک‌پزهای خونگی هم هستند و این امکان رو دارید که از بین کیک‌های اونها یک کیک انتخاب کنید و سفارش بدید.

همین رقابت بین فروشنده‌های مختلف باعث میشه خیلی موقعا تخفیف‌های عالی هم توی این سایت پیدا کنید و کیک تولد رو به مراتب ارزون‌تر از جاهای دیگه بخرید.

برای سفارش هر کیک کافیه روش کلیک کنید. وزن، مواد و خامه بین کیک، اسفنج و ... رو تعیین کنید و سفارشتون رو ثبت کنید. آخر سر هم اطلاعاتی مثل تاریخ و ساعت مد نظرتون برای تحویل، متن مد نظرتون برای روی کیک و اطلاعات تماستون دریافت میشه و به همین راحتی کیک تو روز جشن به دستتون میرسه.

سایتش هم اینه: کیکانه

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 468 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 630 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 468 بازدید
...