+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (17 امتیاز)
سلام. اینترنت غیرحجمی چیه؟ اکثر شرکتهای فروشنده adsl سرویس حجمی، غیر حجمی و نامحدود دارن. من نمی دونم غیرحجمی چیه و با نامحدود چه فرقی داره.

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

طبق مصوبات جدید، اینترنت غیر حجمی شبیه همان اینترنت حجمی است و سقف ترافیک دارد ولی برای سایت ها و سرویس هایی که در داخل ایران هستند برای شما ارزانتر محاسبه می شود و حجم کمتری از ترافیک شما مصرف می شود.

0 امتیاز
قبل توسط (30 امتیاز)

سرویس های حجمی ویژه 2 مزیت مهم دارند :

  1. حجم های بیشتر از 17 گیگ ماهانه + 25% با قیمت مناسب
  2. خرید حجم اضافی نصف بهاء محسوب می شه

مصوبات جدیدی هم که قرار بود تا آخر بهمن 1395 انجام بشه و اینترنت 2 قسمت داخلی و خارجی بشه فعلا" اجرا نشده و تا اون موقع فقط دو مزیت بالا "حجمیِ ویژه ها" رو مجزا می کنه از بقیه سرویس های حجمی.

این نوع سرویس ها کلا" 4 تا هستند که اینجا میتونی ببینیشون.

0 امتیاز
قبل توسط (68 امتیاز)

در حالت کلی سرویس‌های اینترنت به دو دسته محدود و نامحدود تقسیم می‌شوند. سرویس‌های محدود نیز به دو دسته اینترنت حجمی و اینترنت غیر حجمی تقسیم می‌گردند. در تاریخ 21 آبان سال 1396 اینترنت غیر حجمی توسط وزیر ارتباطات به کاربران اینترنت معرفی شد. سرویس‌های حجمی دارای حجم مشخصی هستند و با یک سرعت معین در مدت زمانی معلوم به کاربر ارائه می‌شوند. سرویس‌های غیر حجمی جدیدتر بوده و ISPها موظف به ارائه آن هستند. موضوع اصلی در مورد این سرویس‌ها، تفکیک استفاده از IPهای داخلی با خارجی است.

مشاهده ادامه مطلب

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 950 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 699 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 6.3هزار بازدید
...