+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بنده برای یک پروژه میخام از play framework استفاده کنم. از داخل سایت اخرین ورژن رو از طریق offline distribution activator 1.3.9 رو دانلود کردم و بر اساس طریقه نصب توضیح داده شده در سایت جلو رفتم. در حال حاضر activator ui باز میشه ولی وقتی پروژه ایجاد میکنم و میخام اونو کامپایل کنم شروع میکنه به دانلود کردن یکسری jar فایل در صورتی که پروژه وابستگی خاصی نداره. در حین این دانلود ها شروع میکه به خطا دادن:

Server access Error: Connection timed out 
url=https://repo.typesafe.com/typesafe/ivy-releases/com.typesafe.play/sbt-plugin/scala_2.10/sbt_0.13/2.5.1/ivys/ivy.xml

دستگاه به اینترنت متصل میباشد ولی برای دریافت فایل ها به خطا میخوره. من این کارو روی دو تا دستگاه دیگه هم انجام دادم که اونجا مشکلی نبود ولی وقتی توجه کردم متوجه شده روی اون دستگاه ها به جای ivy از maven استفاده میکنه روی دستگاه من هم maven نصب هست ورژن ۳. نکته دیگه ای هم که وجود داره توی مخزن لوکال offline distribution تمام این جار فایل ها وجود داره ولی مثله اینکه ازونا استفاده نمیکنه.

توی سایتای دیگه هم سرچ کردم متاسفانه کسی این مشکل رو نداشت.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آپدیت

مشکل من حل شد. همون طور که انتظار میرفت مشکل فنی نبود. مشکل به علت این بود که ISP پروتکل HTTPS رو بسته بودن دانلود جار فایل ها  انجام نمیشده. پوشه های sbt , ivy2 رو از روی دستگاه های دیگه کپی کردم مشکل حل شد.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

همونطور که خودتون گفتین مشکل از شبکه اینترنت داخل کشوره و جدیدا حدود یک ماه پیش اومده و مربوط به ریپوزیتوری های JCenter میشه که DNS هاش از داخل resolve نمیشه ما حتی باهاشون مکاتبه کردیم و گفتن مشکل از ISP خودتونه و به ISP هم اطلاع دادیم امیدواریم حل بشه زودتر.

در حال حاضر تنها راه حل استفاده از VPN Server های خارج از کشوره و بعدش همونطوری که گفتین کپی کردن فولدر های .ivy2 و .sbt از روی ماشینی که قبلا روش دانلود شده.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 362 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 200 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 509 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 437 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 290 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 390 بازدید
...