0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (741 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

بعضی از آدمهایی که در زندگی روزمره با آنها در ارتباط هستیم تعادل شخصیت ندارند .در موقعیت های متفاوت رفتار ها و شخصیت های گوناگونی از خود نشان می دهند این مسئله را چگونه باید تحلیل و یا حل کنیم .مثل انسانی که در خانه بد اخلاق است ولی در اجتماع همه او را خوش سر و زبان و خوشرو می دانند؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (2.5هزار امتیاز)
با سلام این سوال دو جنبه دارد اگر فردی که مدنظر شماست دو دسته اند 1. بیماران دوشخصیتی 2. افراد با دو گونه رفتار گروه دوم که در ادامه سوال ذکر کردید این افراد در حقیقت همان رفتار بد را دارند ولی در بیرون به دلیل فشارهای اجتماعی و قضاوت مردم به گونه ای دیگر عمل کرده و گرنه در اصل همان رفتار را دارند.فشار های اجتماعی ترس از طرد شدن مهم جلوه کردن از دلایل تصحیح رفتارشان است و در خانه به دلیل اینکه فرد مجبور به مورد پذیرش واقع شدن نیست این رفتار را بروز نمی دهد.
+1 امتیاز
قبل توسط (54 امتیاز)

سلام

شما هیچکس  را نمیتوانید مثال بزنید که در همه جا با همه افراد یک نوع رفتار را میکند(مطمئن باشید ;) همه ما طبق شرایط و موقعیتمون رفتارهای مختلفی نشان میدیم و شخصیت های مختلفی در موقعیت های مختلف داریم . یک مثال ساده میزنم ! ( شما با دوستت یک جور رفتار میکنی با والدینت یا شخص دیگه به مراتب به صورت های دیگه) 

هر کسی لیاقت یک رفتار مخصوص به خودش داره و با همه نمیشه به یک صورت رفتار کرد. 

 

بیماری چند شخصیتی : 

این بیماری به اینصورت که طرف شما یک روز بیاد باهاتون رفتار فوق العاده ای داشته باشه و روز بعد بدون اینکه هیچ اتفاقی بیفته بیاد بدترین رفتار ممکن داشته باشه یا خودش را تو ذهنش جای اشخاص دیگه بزاره .

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 394 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 374 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 411 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4.8هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در گوناگون توسط mp (7.0هزار امتیاز)
+1 امتیاز
4 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 7.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 277 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 427 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1.0هزار بازدید
...