+3 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (741 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

آیا دلیل خاصی باعث این پرسش ها در جواب یاب است یا مخاطبان بشتر اهل فناوری اند .عدم تنوع در نوع سوال در زمینه های مختلف باعث یکنواختی و عدم پویایی در زمینه های مختلف می شود ؟ خوب است خود را محدود به یک علم نکنیم واز زاویه های مختلف مغز خود جهت فعالیت استفاده کنیم.

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

الان که دارم این سوال رو جواب میدم حدودا 75 درصد سوال های سایت مربوط به مباحث کامپیوتر و اینترنت و فناوری میشه و 25 درصد سوال ها در زمینه های غیر فناوری و کامپیوتر است.

اگر لیست سوال های پربازدید سایت را هم مشاهده کنید می بینید که سوال هایی که در زمینه فناوری و کامپیوتر نیستند با اینکه تعداد کمتری دارند ولی بسیار پربازدیدتر هستند.

من فکر می کنم دلیل اصلی اینکه سوال های در زمینه فناوری و کامپیوتر بیشتر مطرح می شوند بخاطر این است که افرادی که اهل فناوری و کامپیوتر هستند از اینترنت و بطبع آن جواب یاب، بیشتر استفاده می کنند.

منم با شما موافق هستم و اعتقاد دارم که انسان باید در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشد و دانش خود را اضافه کند ولی در نظر داشته باشید که حضور افرادی مثل شما در جواب یاب و داغ نگه داشتن تنور سوال های غیر مرتبط با فناوری و کامپیوتر می تواند خیلی از کاربران قدیمی و جدید سایت را به این مباحث علاقمند کند و اگر چه من اعتقاد دارم که 25 درصد عدد خوبی است ولی می تواند بیشتر باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 744 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 233 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 492 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 461 بازدید
+2 امتیاز
23 پاسخ 14.5هزار بازدید
...