+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (199 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام

هدف این سایت چیه؟

چطور باید عضو بشی؟

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (2.2هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

با سرویس جستجوی آکادمیک مایکروسافت آشنا شوید:

Microsoft Academic Search یک سرویس رایگان توسعه داده شده توسط Microsoft Research برای کمک به جامعه آکادمیک و محققان است تا بتوانند به‌راحتی و به سرعت، به جستجو در محتواهای آکادمیک، تحقیقاتی، موسسات و فعالیت آموزشی بپردازند. Microsoft Academic Search تنها به فهرست کردن میلیون ها برگه تحقیقاتی بسنده نکرده، بلکه ارتباطی کلیدی بین موضوعات، محتواها، نویسندگان و محققان را به گونه‌ای که مناسب عملیات تحقیقاتی باشد برجسته سازی نموده است.

با استفاده از خدمات این سرویس رایگان، می‌توانید جستجوی خود را به مسیر دلخواه هدایت کنید و با امکانات منحصر به‌فرد و بصری کردن نتایج جستجو، به داده‌های ارزشمندی دسترسی پیدا کنید.

تفاوت این سرویس با موتورهای جستجوی عادی مانند Bing و یا گوگل، محدود سازی نتایج جستجوی این موتور به محتوای آکادمیک است و در نتیجه تولید و ایجاد نتایج مرتبط‌تر، مهم‌ترین مزیت استفاده از آن به شمار می‌آید. این سرویس فوق‌العاده کاربردی و عملیاتی بیش از ۳۵ میلیون مطلب را از بیش از ۱۹ میلیون محقق و نویسنده ایندکس کرده است.

منبع

برای انجام یک جستجوی ساده در این سرویس کافی است کلمات کلیدی مورد نظر را در کادر جستجو وارد کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.
منبع

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
...