+2 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (892 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
من اطلاعات دقیقی در مورد بیمه کار تامین اجتماعی بانوان می خوام. کسی میدونه در حال حاضر چند سال هست؟ و تسهیلات بارداری، زایمان و بچه داری به چه صورتیه؟

2 پاسخ

+3 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

طبق خبری که در این سایت قرار گرفته است، "مدت مرخصی زایمان برای مادرانی که فرزندانشان را از شیر خود تغذیه می‌کنند در زایمان‌های یک‌قلو و دوقلو 6 ماه و برای زایمان‌های سه‌قلو و بیشتر یک سال است.
میزان غرامت دستمزد ایام بارداری معادل دوسوم آخرین مزد یا حقوق بیمه‌شده است که حداکثر برای 6 ماه بدون کسر 3 روز اول پرداخت می‌شود و بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی با ارائه گواهی پزشک معالج یا بیمارستان و تصویر گواهی ولادت یا شناسنامه فرزند و دفترچه درمانی می‌تواند غرامت دستمزد ایام بارداری را دریافت کند و مدت دریافت کمک هزینه بارداری جزو سوابق بیمه‌ای بیمه‌شدگان زن محاسبه می‌شود".

البته به نظر من بدلیل متغییر بودن این قوانین بهتر است به صورت حضوری به ادارات سازمان تامین اجتماعی شهر خود مراجعه کنید یا اینکه با استفاده از سامانه پرسش و پاسخ سازمان تامین اجتماعی سوال خود را بروز مطرح کنید.

+4 امتیاز
قبل توسط (1.5هزار امتیاز)
البته اطلاعات دقیقی ندارم  ولی این رو خوب میدونم که اگر تشریف ببرید بیمارستان میلاد (البته با وقت قبلی) هزینه زایمان رایگان خواهد بود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 838 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 368 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
+7 امتیاز
1 پاسخ 1.6هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
...