0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

تخته دارت قسمت های مختلفی دارد، امتیاز هر قسمت آن چقدر است؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (2.5هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام هر بخش دارت دارای امتیاز معینی است اما امتیازات در خانه های سفید و مشکی به همان اندازه ذکر شده است اما در بین دو میله بیرونی ، امتیاز دو برابر و در بین دو میله درونی سه برابر شده و در دایره وسطی سبز امتیاز 25 است و دایره کوچکتر امتیاز 50 است.
0 امتیاز
قبل توسط (68 امتیاز)

تخته دارت به صورتی طراحی شده است که دایره آن را به صورت قسمت‌های مثلثی که به وسیله میله فلزی از هم جدا شده است در آمده. البته اگر به شکل توجه کنید خواهید دید که که میله فلزی علاوه بر درست کردن این مثلث‌ها تخته دارت را به چند قسمت مجزا تفکیک کرده، اگر دارت شما در بین دو میله اول خورده باشد عدد شما در 2 ضرب میشود (Double Ring) و اگر در بین دو میله دوم خورده باشد عدد شما در 3 ضرب خواهد شد (Triple Ring) و اگر در بین میله سوم باشد که دایره قرمز است بخورد (Outer Bull) امتیاز شما 25 و اگر در بین میله آخر به عبارتی مرکز  یا دایره سبز قرار گیرد (Inner BULL) نمره شما 50 خواهد بود و اگر دارت شما داخل این میله‌ها نباشد عددی که روی آن است به تنهایی در نظر گرفته می‌شود ( Single Ring) یعنی قسمت‌های سفید و سیاه، چنانچه پرتاب شما خارج از محیط مشخص شده باشد امتیازی برای شما در نظر گرفته نخواهد شد.

حال هر مثلث عدد خود رادارد، و با پرتاب سه دارت در مجموع اعداد محاسبه می‌گردد، لازم به ذکر است هر سه پرتاب شما را یک راند گویند. و در آخر شخصی برنده است که به امتیاز در نظر گرفته شده زودتر از دیگران دست پیدا کند.

مشاهده مطلب به همراه عکس

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.5هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در هنر توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
سوال شده 2 ماه قبل در لوازم خانگی توسط offsood (0 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ 350 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 7.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 335 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 668 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 234 بازدید
...