0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (22 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
هزینه تیزرهای تبلیغاتی چقدر است؟

4 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (4.9هزار امتیاز)

بسته به زمان پخش متفاوت است. مثلا زمانی که مخاطب بیشتری داشته باشد قیمت هم بالاتر می‌رود.

برای اطلاع از جزئیات به وب‌سایت اداره بازرگانی صدا و سیما قسمت تعرفه و ضوابط مراجعه کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای ساخت و پخش محتوای تبلیغاتی در صدا و سیما لازم است که با هزینه تبلیغات در تلویزیون و مباحث مربوط به آن آشنا باشید. به عنوان مثال «زمان پخش آگهی تبلیغاتی»، یکی از مهم ترین نکات در محاسبه هزینه تبلیغات در تلویزیون می باشد. در این مطلب راجع هزینه تولید و پخش آگهی تبلیغاتی و چگونگی پخش تبلیغات در تلویزیون صحبت خواهیم کرد. همچنین شرکت معتبری در زمینه تولید و پخش تیزر های تبلیغاتی در صدا و سیما را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه ادامه مطلب، از سایت ایلنا استفاده کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

هزینه تبلیغات در تلویزیون متنوع و نسبت به زمان و باکس درخواستی برای پخش آن متفاوت است. محاسبه تبلیغات در تلویزیون به چند فاکتور مهم بستگی دارد. هرچقدر میزان برآورد سالانه هزینه تبلیغات یک برند برای پخش در تلویزیون بالاتر باشد، امکان پایین آمدن کلی هزینه ها بیشتر است. بحث هزینه تیزر های تلویزیونی مفصل هست و بستگی به شرایط زیادی دارد. همچنین تیزر تلویزیونی دارای استاندارد هایی هست که شرکت های تبلیغاتی باید آن را رعایت کنند.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

راستش منم دنبال جواب این سوال بودم و یه سرچی تو نت کردم، که به این سایت برخوردم، طبق گفته اون مطلب هزینه تولید یک تیزر از ده میلیون تومان شروع می شود، البته در این تاریخی که دارم این متن رو مینویسم، بعد میمونه هزینه پخش اون تیزر، که در تلویزیون هم باید برای ثانیه ای بالای ده میلیون تومان خودتونو آماده کنین.

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 361 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 326 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 284 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 109 بازدید
...