+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

با سلام
اينجانب نرم‌افزار Visual Studio 2012 Ulimate را از روي سيستم داراي Windows 7 Ultimate 64bit SP1 حذف كردم. سپس كليه Updateهاي لازم را نصب كردم. در نهايت نرم‌افزار Visual Studio 2013 Update 4 را نصب كردم. تمامي اجزاء نرم‌افزار بدرستي نصب شد اما در انتهاي مسير نصب با پيام زير روبرو شدم:

SQL Server 2012 Native Client
The timestamp signature and/or certificate could not be verified or is malformed

SQL server 2012 Command Line Utilities
The timestamp signature and/or certificate could not be verified or is malformed

در زمان اجراي برنامه نيز با پيام زير روبرو شدم:

Package 'Microsoft SQL server Data Tools' failed to load

عدم وجود امكانات فوق، امكان استفاده از بانكهاي اطلاعاتي را از اينجانب گرفته است. دز خصوص رفع اين مشكل روشهاي متفاوتي را امتحان كردم كه هيچكدام نتيجه ندادند. لطفاً در زمينه رفع اين مشكل اينجانب را راهنمائي فرمائيد.

با تشكر

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
فکر کنم یک سری از اطلاعات sql Server تو قسمت tools پاک شده وموقع اجرا این ارور رو میده

وقتی میخای که visual studio رو نصب کنی فکر میکنه که  Sql Server رو سیستمت نصبه پس نصبش نمیکنه ردوباره

شما برنامه Your Uninstaller رو دانلود کن و یکبار هم برنامه visual studio و همsql server رو unistall کن ودوباره visual studio رو نصب کن
قبل توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
با سلام،
با تشكر از راهنمائي شما، نرم‌افزار Visual Studio 2013 و SQL Server را از روي سيستم Uninstall كردم و دوباره نصب كردم اما مشكل من حل نشد. راه حل ديگري براي اين مسئله وجود ندارد؟

با احترام
0 امتیاز
قبل توسط (484 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام

متن خطایی که دریافت شده نشون میده که، فایل نصاب در تعییین صحت بسته های نرم افزاری به مشکل خورده.

احتمال داره پکیجایی که قصد نصب اونا رو دارید، نامعتبر باشن که در این صورت با تهیه ی یه دی وی دی Visual studio دیگه از یه شرکت دیگه، مشکلتون حل بشه. البته با توجه به این که، نامعتبر بودن این پکیجا خیلی نادره، احتمالا این راهم کاری از پیش نمی بره.

احتمالم داره که پکیجای نصاب شما، الان دیگه منقضی شده باشن. اگه این طور باشه، تاریخ سیستم تون رو به اوایل سال 2013 برگردونید و دوباره شروع به نصب کنید. توجه داشته باشید که ساختن یه restore point قبل از نصب این جور برنامه هایی، ضروریه.

با یه uninstaller مناسب تمام فایل هایی که تا حالا نصب کردید رو حذف کنید و سیستم رو ریستارت کنید. ابتدا برنامه رو اجرا کنید. بعد از لیست برنامه ها، برنامه ی مورد نظرتونو انتخاب کنید. تیک ساخت ریستور پوینت رو فعال کنید. بعد از uninstall شدن، گزینه ی powerful scan رو هم بزنید تا فایل های باقی مانده هم حذف بشن. بعد یه بار ریستارت کنید و دوباره اقدام به نصب برنامه با در نظر گرفتن همون تاریخی که داشتیم، بکنید.


 

قبل توسط (5 امتیاز)
سلام
ضمن تشكر از راهنمائي جنابعالي به اطلاع ميرسانم كه تاريخ سيستم را به اوائل سال 2013 برگرداندم و تلاش كردم نرم‌افزار VS 2013 را نصب كنم ولي موفق نبودم. لطفاً بهترين و قويترين uninstaller كه بتوانم از آن استفاده كنم، را معرفي فرمائيد.  

با تشكر
قبل توسط (484 امتیاز)
خواهش می کنم؛ پاسخ ویرایش شد و لینک مورد نظر اضافه شد.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام
كليه راههاي پيشنهادي را براي رفع مشكل عنوان‌شده اجرا كردم اما موفقيتي بدست نيامد. در اين زمينه، نرم‌افزار Visual Studio 2013 را بر روي سيستم ديگري كه فقط Windows 7 Ultimate SP1 بر روي آن وجود دارد نصب كردم.
نصب يادشده به خوبي پيش رفت و پيام خطاي ذكر شده ظاهر نشد اما پيامهاي ديگري ظاهر شدند كه يكي از آنها به شرح زير ميباشد:

Microsoft SQL Server 2012 Native Client
A certificate chain coult not be built to a trusted root authority

نرم‌افزار Visual Studio 2013 را Remove كرده و سپس جهت رفع مشكل فوق در اينترنت جستجو كردم. در مطلبي در سايت Microsoft عنوان شده است كه اين مشكل به دليل نصب‌نشدن Update خاصي در windows به وجود ميايد. Update فوق را Download كرده و روي سيستم نصب كردم اما در زمان نصب مجدداً همان پيام ظاهر شد. آيا بايد ساير Updateهاي windows را نيز روي سيستم نصب كنم؟ يا راه حل ديگري براي اين امر وجود دارد؟

با تشكر
قبل توسط (484 امتیاز)
خواهش می کنم.
ای کاش فایل لاگ نصاب رو هم قرار می دادید.
 با توضیحاتی که شما دادید، قطعا ایراد از دی وی دی ویژوال استودیوس. همونطور که در جواب هم اشاره کرده بودم، برنامه در ارزیابی صحت پکیج ها به مشکل برخورده.
حالا یه موقع پکیجا دستکاری شدن، یه موقع پکیجا منقضی شدن، یه موقع هم همه چیز درسته اما ابزاری که باهاش شناسنامه ی پکیجا ارزیابی میشه، رو سیستم نصب نیست.
راجع به سیستم خودتون، به نظرم بهتره یه دی وی دی  دیگه رو امتحان کنید.
 سعی کنید برای حذف برنامه، از همون برنامه ای که لینک کرده بودم کمک بگیرید، مطمئن تره.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام
چگونه ميتوانم متن log file را برايتان بفرستم؟

با احترام
قبل توسط (484 امتیاز)
دوست خوبم، همون موقع که ویژوال استودیو کار نصب رو تموم کرد و خطاها رو لیست کرد، تو همون صفحه ی کوچیک، جزئیات رو تحت عنوان details نشون میده. یعنی روی هر خطا که کلیک کنی، جزئیات اون خطا رو نشون میده.
همون طور که پیش تر هم گفتم، مشکل شما از خود بسته هایی که می خواید نصب کنید. پیشنهاد من اینه که یه دی وی دی دیگه که تازه وارد بازار شده رو، امتحان کنی.
اگه نصب شد که یعنی مشکل از همون دی وی شماس. اگه نه، یعنی مشکل از ویندوز شماس. چون من خودم ویندوز Home Premium دارم، بی هیچ اپدیتی اونو نصب کردم.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام
اینجانب آخرین نسخه نرم افزار موجود در بازار (محصول شرکت گردو) را خریدم. در راهنمای نصب اعلام شده است که لازم است آخرین آپدیتها بر روی سیستم نصب شده باشد. در ضمن ویندوز اینجانب هم توسط DVD جدید نصب شده است.
سئوال مطرح شده را از طریق سایت مایکروسافت هم اعلام کردم و راهنمائیهای ارائه شده را اجرا کردم ولی موفقیتی نداشتم.
متعجبم که نرم افزار بر روی Home Premium نصب شده چون در راهنمای نصب قید شده است که باید Ultimate SP1 x64 داشته باشم.

با تشکر
قبل توسط (484 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
سلام
برای نصب ویژوال استودیو، چه 2012 و چه 2013، یه ویندوز سون کافیه. در حقیقت تنها سیستمی که این دوتا رو نمیشه روش نصب کرد، XP .
ویندوز من اورجینال هست و تا حالا هم 2012 و هم 2013 رو روش نصب کردم. اگه ویندوزتون اورجینال نباشه، قطعا اون اپدیت مورد نظرتون رو دریافت نمی کنید.
به هر جهت، نظر من همینه که، یا مشکل از دی وی دی نصابه، یا از ویندوزه. ناگفته نمونه که، نصب چند باره ی این برنامه هم، خودش دلیلی بر این مشکلاته.
قبل توسط (5 امتیاز)
با سلام
در نهايت مشكل اينجانب با دنلود كليه Updateهاي ويندوز حل شد. اما الان مشكل ديگري دارم. در زمان استفاده از پايگاه داده به راحتي بانك باز ميشود و اطلاعات را نمايش ميدهد اما در زمينه Insert و Update اطلاعات نميتوانم اطلاعات را ثبت كنم يا تغيير دهم.
براي انجام امور از روشهاي مختلف مانند Linq to SQL و Entity Framework و SQL Commands استفاده كردم اما نتيجه يكسان بود. به ظاهر اطلاعات ثبت ميشود يا تغييرات اعمال ميشوند اما اگر برنامه را متوقف كنم و دوباره اجرا كنم، كليه اقدامات انجام‌شده از بين ميروند.
Database استفاده شده Read-Only نيست و اينجانب به صورت Full Control به مسير پروژه دسترسي دارم.

لطفاً اينجانب را راهنمائي فرمائيد. با تشكر
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
لطفا برای مشکل جدید سوال جدید مطرح کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 518 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 215 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2.0هزار بازدید
...