0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (245 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

مکن است یک عکس خیلی زیبا داشته باشید که علاقه زیادی به آن دارید و مدت‌ها قبل دانلودش کرده‌اید ولی یادتان نیست که دقیقا از چه وب‌سایتی آن عکس را دانلود کرده‌اید. آیا راه ساده‌ای هست که وب‌سایت مورد نظر را  پیدا کنید؟

یکی از ساده‌ترین کارها برای انجام این کار استفاده از جستجوی تصویر معکوس است و گوگل سرویسی برای انجام این کار دارد. کافی است به این آدرس بروید و روی دکمه دوربین کلیک کنید. عکس مورد نظر خود را آپلود کرده و نتایجی که گوگل به شما ارائه می‌کند با دقت بررسی کنید. ممکن است نیاز باشد که با توجه به نتایجی که گوگل ارائه داده و عکس‌هایی که شبیه عکس شما هستند، کمی به جستجو بپردازید. البته می‌توانید تصویر مورد نظر خود را روی فیلد جستجوی گوگل ایمیج بکشید و رها کنید در این صورت نیازی به استفاده از دکمه دوربین نخواهید داشت.

به احتمال زیاد تا اینجا مشکل شما حل شده و موفق شده‌اید که منبع عکس مورد نظرتان را پیدا کنید ولی اگر جستجوی شما با موفقیت همراه نبود شاید بد نباشد تا سری به وب‌سایت TinEye هم بزنید. در اغلب اوقات این وب‌سایت نتایجی غیر از نتایج ارائه شده توسط گوگل به شما می‌دهد. به این ترتیب گزینه‌های بیشتری در اختیار شما خواهد بود و امکان این که سایتی که عکس مورد نظرتان را از آن دانلود کرده بودید، پیدا کنید خیلی بیشتر می‌شود.

همان‌طور که مشاهده کردید نه تنها راه‌های ساده‌ای هست که منبع اصلی عکس خود را پیدا کنید بلکه احتمال این که نسخه‌ای با کیفیت‌تر و بزرگ‌تر از عکس خودتان را پیدا کنید نیز وجود دارد. اگر شما هم راه ساده‌ای دیگری برای پیدا کردن منبع عکس‌ها می‌شناسید با ما و سایر دوستان در میان بگذارید.

yesمنبع: زومیتsmiley

ببندید با توجه به این نکته: ویکی
قبل توسط (4.9هزار امتیاز)
سوال مرتبط:
https://javabyab.com/18628

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 713 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 670 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 596 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 289 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8.9هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 746 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 387 بازدید
...