0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (245 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

نام برنامه: Screen Recorder

پلتفرم: اندروید

حتمالا برایتان پیش آمده است که یکی از دوستان روش انجام کاری را در گوشی اندرویدی خود نمیدانسته و برای حل مشکل خود با شما تماس گرفته باشد. گاهی برای بعضی از موضوعات، وجود آن فرد در کنار شما امری ضروری است و یاد دادن روش انجام آن کار از پشت تلفن امری غیر‌ممکن خواهد بود. در این مواقع بهترین راه برای آموزش‌های از راه دور، همان‌طور که در سایت‌های آموزشی شاهد آن هستید، ضبط تصویر و ارسال آن برای شخص مقابل است که SCR Screen Recorder این وظیفه را به خوبی برای شما انجام می‌دهد و با تهیه‌ی ویدئویی با کیفیت از تمام جزئیاتی که در گوشی شما در حال رخ دادن است، یک فایل کامل برای آموزش موضوع‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

SCR Screen Recorder برای اجرا نیاز به اندروید 4 و بالاتر، و همچنین دسترسی روت خواهد داشت که با اولین اجرا به صورت خودکار، بهترین شیوه‌ی کارکرد را با توجه به سخت‌افزار گوشی شما شناسایی می‌کند. این اپلیکیشن از چند ویژگی جالب نیز بهره‌مند است که در زیر به معرفی بخشی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

System Auido‌: با کمک این ویژگی شما قادر خواهید بود تا علاوه بر ضبط ویدئو از محیط داخل گوشی، به ضبط صدای آن نیز بپردازید. برای مثال اگر قصد فیلم‌برداری از یک بازی و آموزش حل کردن آن مرحله را داشته باشید، صدای بازی نیز در ویدئو ضبط خواهد شد که یک ویژگی فوق‌العاده به حساب می‌آید.


Face Cam : با کمک این ویژگی فوق‌العاده، شما قادر خواهید بود تا در گوشه‌ای از ویدئو به صورت یک پنجره‌ی کوچک، تصویری از خود به وسیله‌ی دوربین جلو نیز قرار دهید تا آموزشی که در حال تهیه‌ی آن هستید، حالت طبیعی‌تری به خود بگیرد.


Video SETTINGS‌: در این بخش شما می‌توانید فرمت و کیفیت خروجی ویدئوی ضبط شده را مشخص کنید. البته همانطور که گفته شد این اپلیکیشن به صورت خودکار بهترین تنظیمات را با توجه به مدل گوشی شما برایتان اعمال خواهد کرد با این‌حال در صورت نیاز به تغییرات دستی در تنظیمات، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید. لازم به ذکر است که در نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن محدودیت مدت زمان سه دقیقه‌ای برای ویدئوهای ضبط شده وجود دارد و لوگوی این نرم‌افزار نیز در گوشه‌ای از ویدئو درج خواهد شد.

yesمنبع: زومیتsmiley

لینک دانلود از گوگل پلی و مایکت

ببندید با توجه به این نکته: ویکی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 408 بازدید
...