+1 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (245 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

معرفی اپلیکیشن‌ های خوب و کاربردی موبایل در زمینه‌ی تناسب اندام برای اندروید، iOS و ویندوز فون.

قبل توسط (484 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
سلام. پیشنهاد خیلی خوبیه اما، به نظرم این کار با ماهیت سایت جواب یاب سازگار نیست. اگه، جواب یاب قابلیت گذاشتن مطالبی غیر از پرسشی رو، تحت عنوان "مقاله" داشت، اون وقت این پیشنهاد شما دوست خوبم هم، قابل اجرا می بود.
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
من سوال دوستمون رو ویرایش کردم و در قالب سوال و جواب مطرح کردم. همانطور که در قوانین سایت گفته شده است مطرح کردن تجربیات شخصی در قالب سوال و جواب نه تنها در جواب یاب منع نمی شود بلکه از آن استقبال می شود. شما یک مشکل یا یک سوال رو مطرح می کنی و بعد جواب مفصلی به آن می دهی.
قبل توسط (484 امتیاز)
ممنون از شما. بنده هم مخالف کلیت پیشنهاد دوستمون نیستم؛ تنها منظورم این بود که، پیشنهاد اپ های مختلف، به این صورتی که قبلا پیشنهاد شده بود، باعث سردرگمی کاربران میشه. همه ی ما، دوستدار کاربرد پذیری بیش تر سایت جواب یاب هستیم.
قبل توسط (245 امتیاز)
موافقم. بهتر اینجوری برنامه ها رو معرفی کنم. ممنون که راهنمایی کردین.

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (245 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

می‌توان BodBot را یکی از اپلیکیشن‌های خوب و کاربردی در زمینه‌ی تناسب اندام خواند. این اپلیکیشن تنها به جمع‌آوری داده‌های حاصل از سنسور‌های گوشی‌هوشمند یا دست‌بندهای هوشمند نمی‌پردازد، بلکه می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن هدفی را انتخاب کرد و با تمرینات ارائه شده توسط این اپلیکیشن، برای رسیدن به هدف مورد نظر که می‌تواند تقویت توده‌ی ماهیچه‌ای بخشی از بدن یا کاهش وزن از طریق سوزاندن چربی‌های اضافه باشد، دست یافت. این اپلیکیشن علاوه بر ارائه‌ی برنامه‌ی ورزشی، کاربران را در زمینه‌ی برنامه‌ی غذایی نیز راهنمایی می‌کند. البته این بخش از اپلیکیشن نیازمند پرداخت آبونمان ماهیانه برای کاربران اندروید و iOS است، کاربران ویندوزفون می‌توانند این اپلیکیشن را برای یک سال بصورت رایگان مورد استفاده قرار دهند. علاوه بر ارائه‌ی برنامه‌ی ورزشی و غذایی، در صورتی که یکی از دست‌بند‌های هوشمند FitBit یا Jawbone را در اختیار داشته باشید، می‌توانید با اتصال آن به اپلیکیشن، اطلاعات دریافتی را نیز وارد برنامه کنید. BodBot علاوه بر ارائه‌ی برنامه‌ی ورزشی، توضیحاتی را نیز به‌همراه ویدئویی برای آموزش صحیح حرکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به روشنی کاربر را در انجام حرکات ورزشی راهنمایی کند. به واقع می‌توان BodBot را یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های ورزشی خواند که تاکنون در بخش زوم‌اَپ به آن پرداخته‌ایم.

با وجود این اپلیکیشن بصورت رایگان برای هر سه پلتفرم اندروید، iOS و ویندوزفون ارائه شده، اما برای استفاده از تمام امکانات آن که شامل دریافت برنامه‌ی غذایی نیز می‌شود، باید آبونمان ماهیانه‌ی آن را پرداخت کرد، البته براساس اطلاعات موجود در صفحه‌ی این اپلیکیشن در فروشگاه ویندوزفون، کاربران پلتفرم مایکروسافت می‌توانند برای یک سال، آن را با تمام امکانات بصورت رایگان استفاده کنند. در قسمت تنظیمات اپلیکیشن می‌توان مشخصات فیزیکی خود را وارد کنید. انتخاب هدف نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند هدف شما را از ورزش کردن روشن کند. از جمله‌ی اهداف مورد نظر می‌توان به کاهش وزن، افزایش توده‌ی ماهیچه، کسب فیزیک بدن بازیکنان بسکتبال، فوتبال یا ورزش برای سلامتی اشاره کرد. همچنین BodBot این امکان را در اختیار کاربر می‌گذارد تا روزهای مورد نظر خود را نیز برای ورزش انتخاب کند.

yesمنبعwink

لینکهای دانلود:

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 424 بازدید
...