0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (892 امتیاز)

من زیاد وارد نیستم ولی شنیدم این دو تا تبلت الان بهترین هستند. می خواهم کادو بگیرم. بنظرتون کدوم مناسب تره؟

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (245 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
دوستمون درست گفت. صحبت بین 2 تا سیستم عامل مختلف. در مرحله اول بررسی باید ببینی با کدوم یکیشون راحتتری و میتونی ارتباط برقرار کنی. یه سری مزایا و معایب جفتشون رو میگم بصورت خیلی کلی:

1- نحوه برقراری ارتباط با کامپیوتر توی اندروید با 1 کابل یا بدون کابل و با برنام های مختلف قابل انجام. حتی از طریق بلوتوث یا وای فای. اما توی IOS عملا فلجی! یعنی فقط و فقط از طریق iTunes میتونی فایل هات رو جا به جا بکنی.

2-اندروید ممکن فقط از نظر تعداد از IOS برنامه و بازی کم داشته باشه, اما اینکه خیلی از برنامه ها و بازیهای اندروید رو میتونی بصورت mod شده پیدا کنی مزیت فوق العاده ای (mod شده رو میتونی همون کرک شده در نظر بگیری پول نامحدود و...). توی IOS گوشی رو حتما باید جیلبریک کنی تا بتونی برنامه های mod شده بریزی.

3- IOS رو وقتی اپگرید کردی دیگه نمیتونی برگردی پایین اما اندروید به خاطر رامهای متنوع, همیشه میتونی بین ورژنهای مختلف بالا و پایین بری! IOS فقط میتونی از سیستم عامل اپل استفاده کنی (توی رون بودن و خوش ساختیش شکی نیست) اما توی اندروید میتونی مثلا اگر گوشیت سونی, از رام شرکت Xiaomi یا LG یا... استفاده کنی!

در نهایت من هرچی بگم بازم برمیگرده به اینکه با کدوم حال کنی ! اما من خودم با هردوشون کار کردم به نظرم اندروید خیلی راحتتر باهاش کار کردن اما IOS رونتر (اونم به این خاطر که همه چیزش برای اپل اما توی اندروید 1000000 تا شرکت هستن که با سخت افزار متنوع گوشی میسازن!!!).
0 امتیاز
قبل توسط (32 امتیاز)
سیستم عامل Sony آندروید است ولی Apple سیستم عامل ios دارد

اگر فرد گیرنده برنامه نویس، یا خوره برنامه است Sony بگیرید

ولی اگر فقط با چند برنامه خاص کار خواهد کرد Apple بگیرید

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 4.6هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 342 بازدید
–1 امتیاز
2 پاسخ 313 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 379 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 982 بازدید
...