0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (458 امتیاز)
چگونه چین و چروک های صورت خود را از بین ببریم؟

3 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (458 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
صورتتان را با آب ولرم بشویید، با یک حوله زبر خشک کنید و شب‌ها ترکیبی از کرم شیر و چند قطره لیمو روی آن بمالید تا کاملاً جذب پوست شود. بعد از نیم ساعت آن را بشویید. با 20-15 روز استفاده منظم، خواهید دید که بسیاری از چین و چروک‌ها برطرف شده و لکه‌های تیره روی پوستتان هم کمتر می‌شود.   پوست صورتتان را به آرامی با روغن زیتون ماساژ دهید.   آب سرد در جلوگیری از چین و چروک مؤثر است. پوست صورتتان را بلافاصله بعد از شستن خشک نکنید. در عوض با دستتان روی آن بمالید تا کمی از آب جذب پوست شود.   برای دو هفته روزی یک لیوان آب هویچ بخورید.   یک تکه پاپایا (انبه هندی) برداشته و روی پوستتان بمالید. بعد صورتتان را بشویید استفاده روزانه از این میوه روی پوست، چین و چروک را از بین برده و پوست صورتتان را روشن تر می‌کند. روی گردنتان هم بمالید و ماساژ دهید.   یک تکه خیار در اطراف چشم‌ها و پیشانی قرار داده و دراز بکشید دو هفته این کار را انجام دهید.   روی صورتتان آب لیموی تازه بمالید. پوست لیمو را روی صورتتان بکشید.   برخلاف جهت چین و چروک‌ها پوستتان را ماساژ دهید. پیشانی را از پایین به بالا و به سمت کناره‌های صورت ماساژ دهید.   در رژیم غذایی تان به میزان زیاد از سبزی‌ها و میوه‌ها استفاده کنید.   از استرس و فشارهای روحی دوری کنید.
قبل توسط (0 امتیاز)
من با توجه به اینکه سنم رو به بالا رفتنه، برای خودم و همسرم قرص کوکونات کلاژن رو از درمارز تهیه میکنم و برای پوستم عالیه
+1 امتیاز
قبل توسط (2.5هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 

استفاد از روغن زیتون در محل چروکی به مدت دو هفته و عدم شستن آن با صابون نیز بسیار کمک کننده است.

همچنین استفاده از سبوس نان و نان جو مفید است .

0 امتیاز
قبل توسط (74 امتیاز)

یکی از روش های خوب برای رفع چین و چروک استفاده از عسل صورت هست. استفاده از ماسک عسل میتونه علاوه بر شادابی و جوان سازی پوست با لایه برداری سطح خارجی پوست به اون شادابی و نشاط ببخشه و پوستی سفت و براق به شما هدیه بده.

همه چیز درباره ی پوست و راه های رفع چین و چروک اون رو می تونید در خواص عسل برای پوست بخونید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 105 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 446 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 123 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 607 بازدید
0 امتیاز
8 پاسخ 1.9هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 338 بازدید
...