+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (308 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
من یک سول که در جواب یاب پیدا می کنم که جواب آن داده نشده هیچ اطلاعی ندارم که چه موقع به سوال جواب داده می شود و با هر بار لاگین کردن باید به دنبال سوالی که توسط دیگران مطرح شده بگردم چه خوب است اگر امکانی به سوالات اضافه شود که در صورت پاسخ به سوال من مطلع شوم و سوالی را که قبلا کسی دیگری پرسیده جستجو نکنم

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (4.9هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

پس از وارد شدن به جواب‌یاب:

  1. کافی است سوال مورد نظرتان را به فهرست علاقه‌مندی‌هایتان اضافه کنید. این کار با کلیک کردن روی ستاره‌ای که بالای هر سوال وجود دارد انجام می‌شود.
    هر بار که به سایت وارد می‌شوید به صورت خودکار به صفحه خانگی خودتان می‌روید (با کلیک روی «خانه» در بالای صفحه هم می‌توانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید). سپس با کلیک کردن روی «علاقه‌مندی‌های شما» سوالاتی را که به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه کرده‌اید مشاهده می‌کنید.

ضمن پوزش بابت جواب نادرست باید بگویم که روش پایین برای سوالاتی که وجود دارند عملی نیست و باید از روش بالا استفاده کرد؛ اما حذفش نمی‌کنم به عنوان پیشنهادی برای قابلیت‌های سایت:

بدون مراجعه به جواب‌یاب:

  1. برای مطلع شدن از اینکه ایا به سوال پاسخ داده شده یا نه می‌توانید یکی از برچسبهای آن سوال را دنبال کنید. در این مورد سعی کنید بهترین و پرکاربردترین برچسبی را که زیر سوال قرار دارد انتخاب کنید (چون امکان اصلاح برچسبهای ضعیف وجود دارد و در این صورت با از بین رفتن برچسب قبلی نمی‌دانم آیا هنوز به شما اطلاع داده می‌شود یا نه) مثلا برای این سوال می‌توانید برچسب پرینتر یا سخت-افزار را دنبال کنید.
    با این کار تغییرات سوالات دیگری که این برچسبها را دارند نیز برای شما ارسال می‌شود اما به هر حال این یک راه برای رسیدن به مقصود شما است.
  2. می‌توانید نتایج جستجوی کلمه‌ای خاص را هم دنبال کنید که این راه هم مفید است.
  3. امکان دنبال کردن تالارها هم وجود دارد که خیلی کلی‌تر است.

نکته: اگر بخواهید این اطلاعیه به ایمیل شما ارسال شود می‌توانید از این قابلیت خبرخوان‌ها استفاده کنید.

+2 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

برای این کار شما می توانید سوال مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید و از قابلیت صفحه خانگی در سایت جواب یاب استفاده کنید.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 232 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 730 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 307 بازدید
+3 امتیاز
2 پاسخ 451 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 184 بازدید
...