+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (20 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

من برنامه ای توی ایکیلیپس مربوط به اندروید نوشتم که می خوام توی موبایلم امتحانش کنم. اما نمیدونم چجوری این کار رو بکنم.

لطفا توضیح بدید.

 
 
 
 
 
 
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
موفق باشید.
قبل توسط (1.9هزار امتیاز)
لطفا در قالب جواب قرار بدید البته کاملتر که استفاده کنیم ممنون

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

برای debug و یا اجرای برنامه اندروید توسعه داده شده توسط شما بر روی یک گوشی اندرویدی واقعی باید مراحل زیر را انجام دهید:

1- اگر از Android Developer Phone ها مثل Nexus One ، Nexus S و ... استفاده می کنید باید Google USB driver را از طریق Android SDK Manager بر روی سیستم خود نصب کنید اگر از گوشی های Android Developer Phones استفاده نمی کنید مثل گوشی های سری گلکسی سامسونگ و یا شرکت های دیگر، باید OEM USB Driver مریوط به گوشی خود را از شرکت سازنده دانلود کنید و نصب کنید. برای مثال برای گوشی های سامسونگ کافی است Samsung Kies را نصب کنید.

2- USB Debugging را در گوشی فعال کنید. فعال سازی USB Debugging ممکن است برای گوشی های مختلف متفاوت باشد برای مثال فعال سازی USB Debugging در گوشی Galaxy Note 3 در این لینک قرار دارد ولی در حالت کلی منو USB Debugging در آدرس زیر قرار دارد:

“Settings” -> “Applications” -> “Development” -> “USB debugging”

4- گوشی را به پورت USB کامپیوتر متصل کنید. برای اینکه مطمئن شوید سیستم گوشی شما را شناخته است می توانید دستور adb devices را در command line اجرا کنید، خروجی این دستور باید لیست دستگاه های متصل به سیستم را به شما نمایش دهد.

5- حالا می توانید به راحتی برنامه خود را در حالت debug و یا run بر روی گوشی واقعی اجرا کنید. کافی است برنامه را اجرا کنید و از لیست emulator ها و device ها گوشی را انتخاب کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 963 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 359 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.2هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 367 بازدید
...