+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (7.0هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
برای اینکه بتوانم ستونی را در جداول word مایکروسافت بسازم که numbering را بدون در نظر گرفتن سر ستون لحاظ نماید و در عین حال به صورت هومشمند اضافه شدن و حذف شدن row (ردیف) ها را تشخیص دهد چه باید کرد؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (4.9هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
روی جدول راست کلیک کنید و از گزینه Insert » Insert column to...‎ ستونی اضافه کنید. مکان‌نما را در سلول دوم از ستون جدید قرار دهید. از روبان Home قسمت Paragraph گزینه Numbering را روشن کنید. حالا با اضافه یا حذف شدن سطر، شماره‌ها هم خود به خود تغییر می‌کنند.

اگر خواستید نقطه کنار اعداد نباشد می‌توانید از لیست numberig گزینه‌ی define new number format را انتخاب نمایید و نقطه را در فیلد number format حذف نمایید.
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
+1
این مورد در table  های جدید بسیار راحت است من مشکلم ایجاد ستون numbering  در یک table  قدیمی بود که می خواستم در عین حال متن بعضی از ردیف ها را هم جابجا کنم.
الان یکبار دیگه numbering کردم درست شد:)
راستی اگه خواستین نقطه کنار اعداد numbering نباشه می تونید از لیست numberig گزینه ی define new number format را انتخاب نمایید و نقطه را در فیلد number format  حذف نمایید.
قبل توسط (4.9هزار امتیاز)
سوال رو با دقت نخوندم جواب خیلی خوب نبود. الآن کمی بهتره. ولی نفهمیدم منظور از جدول قدیمی چیه. به هر حال خوشحالم که درست شد.
و ممنون از نکته‌ای که گفتید به جواب اضافه کردم

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 17.4هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 17.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 315 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط mapris42 (25 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 43.2هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 8.7هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 459 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 6.9هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 5.8هزار بازدید
...