0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (7.0هزار امتیاز)
با وجود دکترهای متخصص بی شماری که وجود دارد تشخیص دکتر خوب فقط از طریق معرفی شاید همیشه موثر و مفید نباشد. چطور می توان دکتر خوب را تشخیص دهیم؟ یه دکتر خوب چه پارامترهایی دارد؟

4 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (230 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
در فیلم‌های قدیمی، پزشک‌های نامناسب به راحتی قابل تشخیص بودند. آنها در مطب‌هایی قدیمی کار می‌کردند و نگاهی مرموز و خشن داشتند. اما این در زندگی واقعی قابل تشخیص نیست. با توجه به پیشرفت‌های علمی، بیشتر پزشک‌های امروز تحصیل کرده‌اند و مجوز دارند لورا اسچالتز، پزشک متخصص اطفال منطقه بای در سان فرانسیسکو، علت نامناسب بودن پزشک‌ها را کار زیاد، خستگی یا بازنشستگی آن‌ها یا ترکیبی از هر سه می‌داند. البته شاید هم آن‌ها هیچ‌وقت به حرفه پزشکی علاقه نداشتند. اسچالتز می‌گوید: «چشم‌هایشان بی‌نور و بی‌حالت است.» «آن‌ها حس کنجکاوی ذهن‌شان را از دست داده‌اند و به آن اهمیت نمی‌دهند و این کاملا مشهود است.» در اینجا چند روش برای شناسایی یک پزشک نامناسب آورده شده است. 1. پیشنهاد آزمایش های بیشتر2-به زمان شما احترام نمی‌گذارد3-عدم مجوز پزشکی و ارتباطات کم
0 امتیاز
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
من هم به نکات بسیار خوبی که بیان شده این مورد را اضافه کنم که در صورتی از دکتر خود بخواهید روش درمان شما را تغییر دهد و او همچنان بر درمان قبلی خود مصر باشد، احتمالا دکتر خوبی نیست و تنها می خواهد طول دوره درمان را زیاد نماید
0 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)

یک راه هم استفاده از موتور جستجوی پزشک است. در این وب سایت امکان جستجوی پزشکان و دندانپزشکان مورد تایید سازمان نظام پزشکی وجود دارد.

0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

تشخیص پزشک خوب الان کاره سختی شده ، البته معیارهای مختلفی برای این کار وجود داره از جمله توجه به محل مطب ، میزان مشتری ، سطح تحصیلات ، سابقه اون مطب و از همه مهمتر رضایت بیماران که فهمیدنش کمی مشکله ، من در پرند زندگی میکنم و دنبال بهترین متخصص زنان در پرند بودم ، وقتی سرچ کردم یه سایتی رو دیدم به اسم پاسخ تو که کارش پیدا کردن جواب این سوال ها بود و مردم میومدن و نظرشون رو راجع به مثلا فلان دکتر مطرح میکردن از سایتهای اینچنینی هم میتونی پیدا کنی دکتر خوب رو ، البته در همین مقاله که گفتم شرایط زیادی برای تفکیک دکتر خوب از بد قید کرده بود . امیدوارم همیشه سالم باشی و دنبال دکتر خوب نباشی .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 149 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 174 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 145 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 104 بازدید
...