0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (308 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

من تازگی با webflow آشنا شدم یکم گیج کننده است ولی دستت هم خیلی جاها باز است به نظرتون بهترین فریم ورک جاوا تو وب چیه spring mvc یا jsf یا jsp یا web flow؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

Spring Web Flow بر پایه Spring MVC بنا شده است. در حالت کلی Spring MVC و ابزار های وابسته به آن سطح abstraction پایینتری به نسبت JSF دارند و بیشتر تمرکز آنها در لایه های معماری MVC و ارتباطات بین آنها است بنابراین کمی پیچیده تر هستند و به حاضر و آمادگی JSF (در لایه رابط کاربری) نیستند ولی در عوض دست توسعه دهنده باز تر است ولی تمرکز اصلی JSF در component-based بودن است و سطح abstraction بالاتری دارد و کامپوننت های رابط کاربری زیادی دارد و فرایند توسعه آن آسانتر و سریعتر است ولی در سطح معماری محدودیت های بیشتری نسبت به Spring MVC دارد و دست توسعه دهنده بسته تر است.

قبل توسط (426 امتیاز)
منظورتون از سطح  abstraction پایین تر چیه؟
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
در حالت کلی هر چه سطح abstraction یک لایبرری پایین تر باشه دولوپر باید کد بیشتری بزنه و برای کار کردن با اون لایبرری باید جزئیات بیشتری پیاده بشه ولی دست دولوپر برای تغییرات و کارهای خاص بازتره و هر چه سطح abstraction بالاتر باشه دست دولوپر برای تغییرات خاص بسته تره ولی سرعت توسعه بالاتره.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 4.9هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 190 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 303 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در برنامه نویسی توسط یوری (426 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 690 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.7هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 444 بازدید
...