0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (458 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

آیا استفاده از شارژر موبایلی با مدل متفاوت از موبایل من به باطری موبایل من آسیب می رساند؟ میزان آمپر یا ... شارژر ها با هم فرق دارد؟

3 پاسخ

+4 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

ولتاژ تمام شارژر های استاندارد Micro-USB برابر 5 است و آمپراژ آنها نیز بین 1 تا 2 است که فقط در سرعت شارژ شدن تاثیر دارد، برای گوشی های هوشمندی که در حال حاضر در بازار وجود دارند در صورت استاندارد بودن شارژر Micro-USB، استفاده از یک شارژر دیگر مشکلی بوجود نمی آورد. 

 

 

پ.ن. لطفا به استاندارد بودن شارژر دقت کنید.

+1 امتیاز
قبل توسط (445 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

آسیبی نمیرسونه اما ممکن زمان بیشتری برای شارژ کردن دستگاتون طول بکشه. 
بیشتر مدل های حال حاضر مثل دستگاه های سونی و یا htc و... از پورت مینی یو اس بی استفاده میکنن که استفاده از اون ها هیچ مشکلی نداره و همه از یه استاندارد استفاده میکنن. 

اما بعضی از مدل های قدیمی مثل k320 - k510-k800-w520 یا ... درسته از یک نوع سوکت استفاده میکنن اما تعداد خار های متفاوتی دارن که بهتر رو این مدل ها از شارژر خود دسنگاه استفاده کنید. 

قبل توسط (1.9هزار امتیاز)
یعتی شما می گید که اگه شارژ با گوشی یک نوع باشن از لحاظ شکل شارژ کن و جیژی در مورد ولتاژ نگفتید ؟
0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

دقیق منم این سوال را داشتم تا گشتم و یک جواب دندانشگن پیدا کردم.

کلا شارژرهای الان اگر تکنولوژی شارژر هوشمند داشته باشند و البته برند هم باشند مشکلی پیش نماید یکی از این تکنولوژها power iQ هست که میتونه به شما کمک کنه حالا چون بخث برند هست بهتره این مطلب رو بخونی بهترین راهنمایی برای خرید شارژر اصلی  چون ضمن معرفی و دلیل محکم اثبات میکنه که اگر شارژر اصلی گوشیت خراب شد چی بگیری که جایگزین کنی.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 203 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1.0هزار بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1.6هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.8هزار بازدید
...